Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Website van het Jaar Nominatie!


Beste leden,
Zet GTA5 heel even op pauze, drink weer even wat en lees heel ff mee.. Al meer dan eens kregen we van leden de vraag waarom we niet es' mee deden aan de zogeheten "Website van het jaar" verkiezing of een 'Website-verkiezing' van soortgelijke strekking. Klaarblijkelijk bestond er bij enkele trouwe leden een gevoel iets terug te willen doen, al was het alleen al om een blijk van waardering te kunnen geven. Graag zouden we mee doen in een dergelijke verkiezing hoor, maar daar kunnen we zelf natuurlijk niet om gaan vragen. Daarnaast zijn we op gebied van wedden op sport dan wel de grootste community in de Benelux, maar zijn wij 'wedders' nu ook weer niet een dermate grote groep mensen in Nederland of België dat we stevig overwicht kunnen bieden tegen de meer algemene communities. Of toch wel? Het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, we zijn trots op wat we samen met jullie bereikt hebben en dat blijkt niet onopgemerkt gebleven...Onze postduif kwam met een zware brief aanvliegen dit keer..
"VOETBALWEDDEN.NET GEFELICITEERD, JULLIE ZIJN GENOMINEERD VOOR WEBSITE VAN HET JAAR IN DE CATEGORIE SPORT!
Que? Dit hoeft geen geheim te zijn; hier zijn we heel erg dankbaar voor! Verrast als we waren en zonder enige serieuze hoop op grote winst zien we het wel als een mooi compliment dat we genomineerd zijn voor de Website van het jaar verkiezing in de categorie Sport! Alleen de nominatie al is voor ons een prachtige kroon op het harde werken op alle disciplines binnen ons team.
Oh ja? Ja. Achter de schermen werkt ons team dagelijks om geschillen met bookmakers voor de leden op te lossen, prijsvragen te bedenken, exclusieve bonussen los te peuteren, interviews te houden met leden, de social media uptot-date te houden, artikelen te schrijven, voorbeschouwingen te schrijven, prijsvraag winnaars uit te betalen, te ontwerpen en natuurlijk alle nieuwe features technisch te realiseren, bestaande systemen te verbeteren en de functionaliteiten uit te breiden zodat het gebruiksgemak vergroot wordt. En ook jij en de rest van onze leden werken samen hard om kennis te bundelen om zo tot doordachte inzichten te komen.
Wij van de Crew willen jullie, de community, dan ook feliciteren met deze nominatie! Het is namelijk jullie eigen verdienste door de nuttige tips en info die met elkaar gedeeld worden op VW waardoor het zo'n succesvolle schat aan kennis en info geworden is. Gun jij VW en daarmee ook jezelf een stem dan zouden we daar zeer vereerd mee zijn.
Stemmen kan via deze link en duurt misschien 30 seconden van je tijd: (y)
http://www.websitevanhetjaar.nl/voetbalweddennet
(Ze delen dan wel niet zulke mooie prijzen uit als wij maar er valt zeker wat leuks bij ze te winnen wanneer je stemt)
Bij voorbaat dank toppers, wij timmeren ondertussen weer verder aan de website!
De blije crew van Voetbalwedden.net :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-capitano
Country flagvw-capitano in 17-09-2013 13:35 Offtopic
in 17-09-2013 13:35 Offtopic
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Idd check je junkmail ff daar komt de mail in die je moet bevestigen, heb ook gestemd (h) (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
De stemmen blijven rustig binnen druppelen zo te lezen, prachtig! Maakt ons blij toppers, VW'ers united! (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Heb mijn stem ook uitgebracht. Mooie waardering voor voetbalwedden die ´nominatie website van het jaar´. (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Even een kleine update mensen, we hebben weer bericht gekregen vanuit de organisatie:
Beste Voetbalwedden,
De Website van het Jaar verkiezing is in volle gang. Ruim 370.000 Nederlanders hebben inmiddels hun favoriete websites beoordeeld. De laatste twee weken van de verkiezing gaan in. U heeft nog tot vrijdag 26 oktober de tijd om stemmen te werven. De verkiezing sluit om 16.00 uur ‘s middags.
Wordt Voetbalwedden.net één van de winnaars? Om gekwalificeerd te worden als de winnaar van de award voor de Beste Website in uw categorie, heeft u minimaal 500 stemmen nodig.
De tussenstand
Uw website heeft 285 stemmen ontvangen.
In uw categorie zijn 14740 stemmen uitgebracht.

Kortom; We zullen het vast afleggen tegen de grote jongens als VI maar die 500 moet toch te halen zijn!? Heb je nog niet gestemd? Doe dan alsnog jongens, kleine moeite maar groot gebaar (y) :)
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Done!!!
Goed bezig jongens, ga vooral zo door!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.