Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Beste betting exchange, net als Betfair maar dan anders

Hallo,


Op welke site heb je de beste exchange zoals Betfair? Nu gebruik ik Betfair maar ik vind de kosten aan de hoge kant en vroeg me af of er een site is met een goed aanbod en lagere kosten.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar unibetter98
Country flagunibetter98 in 11-09-2020 09:12 Overige sporten en evenementen
in 11-09-2020 09:12 Overige sporten en evenementen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wellicht is de bookmaker: Matchbook iets voor je, zie onderstaande link


https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/matchbook

1 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.

Je kan voor minder commissie ( 2,2% ) bij betfair exchange spelen via een broker genaamd Sportmarket. Hier krijg je tevens niet te maken met premium charges.

Het ligt er alleen aan wat je precies speelt, paardenraces zijn bijvoorbeeld niet mogelijk om te spelen via Sportmarket.


Layen is daarnaast ook niet mogelijk via Sportmarket, maar de meeste dingen zijn ook te traden door allerlei dingen gewoon te backen.


Matchbook is een optie, heeft alleen een stuk minder aanbod en liquiditeit.

0 Vind ik leuk's

bedankt voor de hulp, ik zie echter in dat betfair dan toch het beste is ondanks de hoge kosten. de "netto" odds zijn alsnog hoger dan op bij andere exchanges en daarnaast is het aanbod ook vele malen groter. Jammer dat er niet een echte concurrent voor ze is waardoor ze een soort monopoly hebben bij betfair.

0 Vind ik leuk's

Ja helaas hebben ze een monopoly positie.....matchbook, Betdaq en Smarkets proberen het wel, maar komen qua aanbod en liquiditeit niet in de buurt.

Maar zoals ik al aangaf, je kan je commissie verminderen door via Sportmarket ( broker ) te spelen bij Betfair exchange. Dan heb je in plaats van de 5 - 6.5 % commissie maar 2.2% commissie. De commissie die bij 6.5% begint kan je ook lager krijgen door vele bets te plaatsen op veel verschillende markten. Wel een gedoe allemaal en lager dan de 2,2% via Sportmarket kom je toch niet. Daarnaast ga je bij Betfair exchange premium charges betalen vanaf het moment dat je 1k in de + staat op je account. Hier wordt wel eerst de commissie vanaf gehaald en doorberekend.

En zoals je zelf ook aangeeft, de odds bij Betfair exchange liggen vrijwel altijd hoger dan bij een normale bookmaker, waardoor je in ieder geval de 2,2% commissie wel terug pakt.


Waar gok je zoal op en ben je een trader? doe je veel aan backen en layen?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.