Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betten op de total match over lines

Bij deze een topic waar ik dagelijks een aantal NBA picks op zal posten. Degene die je het meest voorbij zal zien komen is Golden state warriors met de standaard over lines, omdat ik deze namelijk elke wedstrijd kijk en speel.

Als Golden State Warriors niet spelen kies ik altijd een andere enkele match uit die k ga kijken waar k live op ga betten op de match totals dus de pre match bets zijn nooit voor high stakes bedoelt, maar small stake of combi's.

Ik denk dat vanavond de lines van Orlando / Milwaulkee Bucks / LA Lakers wellicht iets interessants hebben.

Als de lines bekend zijn volgt meer info.

Milwaulkee bucks - Toronto Raptors ergens vanaf de over 203,204,205,206 line beginnen odds met 1.6 en hoger, SINGLE BET liefst live

La Lakers - Sacramento Kings is denk ik een wedstrijd die je even moet aankijken maar de lines beginnen rond de 211/212/213 interessant te worden met odds 1.6 en hoger en ook die denk ik wel dat haalbaar zijn. SINGLE BET liefst live

( Orlando - Denver begint bij 206/207/208 met odds dit is een bonusje voor in combi )
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rollerdam
Country flagrollerdam in 15-03-2016 13:08 Overige sporten en evenementen
in 15-03-2016 13:08 Overige sporten en evenementen
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Golden State warriors over 219.5 @1.8 high stake single bet

Houston winnen van clippers @1.6 is wellicht en Oklahoma City winnen @1.6 is wellicht combi materiaal

Washington Wizards - Chicago Bulls lijkt me ook interessant alleen de odds zijn nog niet beschikbaar
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.