Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Live wedden op tennis: alleen under/over met een paar condities

Mannen, goedemiddag...Vraagje aan jullie. Ik liep deze week een paar dagen thuis, wat ga je doen als je thuis loopt,... precies ;-)


Nou zit ik de afgelopen 2 dagen naast het voetbal een beetje met Live tennis te klooien, wat ik normaal nooit doe eigenlijk. Ik speel alleen maar over en under en pak steeds de hoogste under, of laagste over, als de wedstrijd net begonnen is. (Speel alleen als het nog 0-0 in sets staat en er pas 1,2 of 3 games gespeeld zijn, dan staan ze meestal rond de 1,3/1,4.)


Check wel ff de ranking en vorm van de spelers vooraf ff snel, houdt wel rekening met eventueel een derde set die gespeeld kan worden, en of het vrouwen of mannen match is (dubbels ontwijk ik bij voorbaat). Tot mijn stomme verbazing heb ik bijna alles goed steeds. 


Is dit nou stom geluk, of is dit een slimme manier van spelen en zijn er meerdere die dit (zo) doen?


Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat nog redelijk wat combo's verpest zijn doordat ik er een voetbal wedstrijd bij deed die het rijtje alsnog verpestte. Maar de combi's die ik steeds maakte met enkel tennis zijn bijna echt allemaal goed.


Als je alle voorspelde tennisvoorspelling los ziet (en dus bij sommige rijtjes het voebal er ff tussenuit filtert), dan is over het totaal gezien het 85% goed, om 15% fout. 

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lisandro0805
Country flaglisandro0805 in 12-10-2018 15:24 Overige sporten en evenementen
in 12-10-2018 15:24 Overige sporten en evenementen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Je bedoelt de hoogste under of laagste over op totaal aantal games in de wedstrijd ?

0 Vind ik leuk's


Met 1.3 moet je ook wel meer dan 75% goed hebben voor break even

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op vr. 12 okt. 2018, 19:03 schreef gulzig:

Je bedoelt de hoogste under of laagste over op totaal aantal games in de wedstrijd ?

Op vr. 12 okt. 2018, 20:37 schreef caantjes:


Met 1.3 moet je ook wel meer dan 75% goed hebben voor break even

Ja klopt, sorry... totaal aantal games ja.


nou, ik weet nou net niet zo zeer of dat moet Caantjes. Aangezien bij het minste of geringste in een match de odd veranderd. Soms staat na 2 of 3 games de ingezette under of over er al niet meer tussen, of heeft hij een odd >2.00

0 Vind ik leuk's
Op vr. 12 okt. 2018, 20:46 schreef lisandro0805:
Op vr. 12 okt. 2018, 19:03 schreef gulzig:

Je bedoelt de hoogste under of laagste over op totaal aantal games in de wedstrijd ?

Op vr. 12 okt. 2018, 20:37 schreef caantjes:


Met 1.3 moet je ook wel meer dan 75% goed hebben voor break even

Ja klopt, sorry... totaal aantal games ja.


nou, ik weet nou net niet zo zeer of dat moet Caantjes. Aangezien bij het minste of geringste in een match de odd veranderd. Soms staat na 2 of 3 games de ingezette under of over er al niet meer tussen, of heeft hij een odd >2.00

Is me toch niet helemaal duidelijk. Kan je eens met een voorbeeld aantonen wat je precies doet?

0 Vind ik leuk's

Lisandro ik speel zelf niet vaak under/overs, maar dit lijkt me een prima strategie. Al moet je wel zoals je zelf aangeeft eigenlijk twee wedstrijden combineren voor een mooie quotering. Live bij 0-0 heb je voor de under/over inderdaad net wat meer opties dan pre.


@rufus de laagste over pakken met deze strategie is bijv. een optie bij twee spelers met een sterke service, welke minder kunnen retourneren. De kans op een uitslag 7-6 6-4 of zelfs een driesetter is dan niet heel gek. Zelfde kan je spelen bij twee spelers die niet als servicekanon bekend staan, maar wel regelmatig een tegenstander breaken. Hier ga je uit van een driesetter en is de laagste over games bij een driesetter vrijwel altijd raak.


Heb het mannenschema voor vandaag nog niet goed doorgenomen dus lastig om een goed voorbeeld te geven, maar in ieder geval qua odds liggen Ivashka en Haase dicht bij elkaar. Haase staat er daarnaast ook niet om bekend makkelijk wedstrijden te winnen. Pre staat de over nu voor o22,5 games aan 1.72. Live bij 0-0 pak je dan dus een lagere over games van bijv. over 20,5 games aan iets van 1.3


De hoogste under is met deze strategie bijv. speelbaar bij iemand die duidelijk favoriet is en het de verwachting is dat hij/zij eenvoudig in twee sets wint. Qua odds vandaag is Muguruza het beste voorbeeld (Favoriet met 1.16 quotering) Under 19,5 games staat pre op 1.78. Live bij 0-0 zal u20,5 wel aangeboden worden voor een mindere odd, maar als jij denkt dat ze simpel in twee sets met bijv. 6-4 6-3 wint dan is de iets safer live aangeboden optie dus ook winnend.

0 Vind ik leuk's

Ik was ff offline paar dagen, druk....

maar beter omschrijven dan Jorditoma kan ik het niet, hahaha. Hij snapt me precies.

ik combineer ze ook vaak per 2 bets Jorditoma, zodat totaal odd rond de 1,8-2,0 uitkomt.

Daar ben ik tevreden mee

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.