Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Waar livestreams kijken Korea en andere onbekende landen?

mannen,


Weet een van jullie sites die gebruisvriendelijk zijn en weinig reclame - virussen bevatten. en die veel uitzend? bijv zuid korea en overige onbekendere competities

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hoihoi90
Country flaghoihoi90 in 23-05-2020 09:40 Overige sporten en evenementen
in 23-05-2020 09:40 Overige sporten en evenementen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik weet wel een oplossing, IPTV :)

Via AliExpress betaal je €15-30,- per jaar en je ontvangt alle zenders in de hele wereld, Full-HD.

3 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Download de app sportzone. Dan kan hier : https://archive.org/details/SportZone1.5.1


Denk eraan om NIET adobe air te installeren als die hier om vraagt, als je dit doet dan werkt het opeens niet meer........


Deze app gebruikt veel streams van bookmaker 1xbet.



1 Vind ik leuk's

gulzig moet ik dan alle 5 de onderdelen downloaden? zoja wat moet ik daarna nog doen?

1 Vind ik leuk's

Voor windows zie je rechts op die pagina ' windows executable ' staan. Daar kan je de .exe file downloaden en dan is het een kwestie van die app installeren.


voor android is die hier te downloaden : https://apkpure.com/nl/sport-zone/com.writemedia.sportZoneGlobal


Daarnaast zou je je ook kunnen verdiepen in Acestreams....Dit zijn kwalitatief hoogwaardige streams via een p2p stream


Qua stream sites zelf vind ik hesgoal.com en livetv.sx wel het beste om te gebruiken. Je zal alleen altijd wel wat reclame hebben.

Bericht gewijzigd door gulzig op za 23 mei 2020, 15:02
1 Vind ik leuk's

There are several websites that offer live streaming from Korea and other countries around the world. Some of these include LiveTV, Ustream, and Twitch. You can also search YouTube for channels that may provide a live stream.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.