Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paardenraces 2016

Lieve vrienden,

Na ons succes van Cheltenham, wil ik proberen de komende maanden een paardenrace topic levend te houden, met voornamelijk de grote races op zaterdag, maar soms wat tussendoor. Hoor ook graag van andere als ze bankers hebben of mooie gokjes zodat we onze bankroll kunnen verhogen.

Morgen begint het AW seizoen officeel, dit zijn vaak kleine races en zijn meer sprints dat betekent dus zonder jumps. Morgen een dik gevulde track op Lingfield en voor de mensen die niet van jumps houden is dit een beetje de crème de la crème.

1:40
Lastige race, cold as ice zou deze moeten winnen maar odd is erg laag. Laten we deze skippen.

2:10
Goken veel markt support gehad, moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo begrijp zou hier eerder voor outsiders gaan. We zetten ze allemaal 0,25 EW zodat we totaal 1,5 punt staken.

Rivellino @10
Boom the groom @21
Lightscameraction @19

2:40
Ik heb 3 paarden op het oog, maar ga er maar 2 zetten beide 0,25 to win.

Anglophile @7
Ballynanty @7

3:15

Pfoew allemaal namen die vorig jaar op het randje zaten, waarover ik nu twijfel gaan ze het waarmaken. Een Si Senor zou een kans kunnen maken maar om nou @34 te tippen is me wat te gek. Daarnaast zie ik Sovereign Debt, Captain cat en Big Baz zitten. Uiteindelijk ga ik voor Captain Cat

Captain Cat 0,25 ew @9

3:45

Gendisar dikke favorite hier en normaliter wint die ook gewoon. Persoonlijk ben ik een Watersmeet fan, dus gaan we daar wat opzetten en wat op Grendisar.

Grendisar 0,5 unit to win @2,2
Watersmeet 0,25 EW @ 17

4:15

Anybody's race.

4:45

1 punt to win Haalick @2,875

Goodluck allemaal. Zaterdag hebben we in dubai ook mooie races dus wordt een druk weekend!




0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 24-03-2016 20:39 Overige sporten en evenementen
in 24-03-2016 20:39 Overige sporten en evenementen
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je hebt het over favorieten, maar kijk je ook niet naar bijv de vorm?
0 Vind ik leuk's
knight876:
Je hebt het over favorieten, maar kijk je ook niet naar bijv de vorm?


Ik probeer volgens mij juist zo veel mogelijk favorieten te ontwijken, met paarden is het vaak zo dat je moet kunnen voorspellen of favorieten terecht favoriet zijn en het gaan waarmaken of dat ze gaan falen. De ene race ligt de value dus op de outsider de andere race ligt de favoriet misschien wel te hoog omdat hij alles voor heeft. Natuurlijk kijk je naar vorm, vorige jaar, loting in combi met soort race etc. Gendisar als voorbeeld heeft laatste 2 races gewonnen.

Moet eerlijk zeggen dat ik liever een odd boven de 10 tip dan rond de 2 ;) maar dat zal iedereen hebben.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Waar baseer je dit op dan?
Ik kan ook van alles uit mijn duim zuigen en hier neer plempen.
0 Vind ik leuk's
Ik ga het zeker volgen, heb het altijd al interessant gevonden. Is deze 'sport' erg gebaseerd op inside information, of valt dat wel mee? Het lijkt me namelijk een beetje onrealistisch om naar statistieken te kijken hierbij....
0 Vind ik leuk's
~
Dit is écht gigantisch cool, hahaha!

Ik had voor de grap ingezet op Ian Fleming to win @ 3.75 op 13:55 Wolverhampton en die wint gewoon eventjes. (y) (y)
0 Vind ik leuk's
~
Te laat gezien, vond het maar een gekke titel. Maar de laatste 3 races heb ik nog even meegepakt met je.
0 Vind ik leuk's
hopelijk hou je dit topic in stand! misschien volg ik je dan wel haha

zou ook mooi zijn om de resultaten te tonen icm groen etc.
0 Vind ik leuk's
Zo dat was niet zoon hele goede dag, zo'n 4 punten verlies. Anglophine werd 2de terwijl we hem to win hadden. Boom the groom werd @21 4de terwijl de eerste drie plaatsen werden uitbetaald. Al met al een frustrerende dag, maar dat is paarden races het verschil zit hem soms in 1 neck. Vandaag een super volle kaart laten we met Dubai beginnen.

13:35

3 stakes to win @4/6 voor Polar river

14:10

Ertijaal to win @4,5 0,5 stake
Murthmir @10 0,5 EW stake

15:45

The corsican 0,5 EW @15
Gabrial 0,5 EW @41

17:00

Frosted to win 1 punt @3,5

Goodluck
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:

13:35

3 stakes to win @4/6 voor Polar river

14:10

Ertijaal to win @4,5 0,5 stake
Murthmir @10 0,5 EW stake

15:45

The corsican 0,5 EW @15
Gabrial 0,5 EW @41

17:00

Frosted to win 1 punt @3,5


Gisteren gelukkig gemist, geen tijd gehad om in te zetten. Vandaag speel ik bovenstaande terug mee, behalve Polar River wegens te lage odd.

De races zijn wel niet te zien op Unibet/Ladbrokes. Heb je misschien een goede site om af en toe eentje mee te volgen?

Hopelijk een even groot succes als Cheltenham :p (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb eens een klein beetje onderzoek gedaan en een paar betjes samengesteld.

14:05 Wolverhampton: Point North @ 2.75

15:05 Fairyhouse: Jessber's Dream @ 3.75 & Myska @ 5.50

Denk er niet te veel van, deze paarden en jockeys kwamen het beste uit de bus toen ik het internet afspeurde.
Ik speel ze allemaal met 1 euro om een beter inzicht te krijgen hoe deze hele sport werkt.

(y) (y)

Ik snap wel niet helemaal hoe je ziet wanneer de eerste 3 plaatsen uitbetaald krijgen, want bij Unibet staat alleen 'winner' of is dit altijd automatisch de eerste 3 plaatsen?
0 Vind ik leuk's
~

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.