Pijnacker83: tennis en voetbal wedtips
Ga hier voortaan me wedtips plaatsen met betrekking tot vooral voetbal en tennis.
1e 2 bets stonden in Bundesliga topic
Furth - Hamburg over 3.5 cards @1.76
Koln - Mainz over 4.5 cards @ 2.6
Beide waren goed
Volg jy het ITF circuit een beetje?
Wat dacht je van volgende bet?
Fanny Stolar(hung 21j)-Eliessa Vanlangendonck (bel 23j )
Eliessa +5.5 games @2.2
Eliessake ging eraf met 61/62🙈🤐
10u05
Tennis » World » Exhibition Others matches Women » Stollar F. - Vanlangendonck E.
ik zou het zelf niet gedaan hebben, die Stollar die kom je al wel eens regelmatig tegen in tornooien maar die Vanlangendonck, daar had ik zelfs nog nooit van gehoord dus altijd risky ;)
ik heb nu ook de uitslag net gezien, 6-1 en 6-2 dusja, Vanlangendonck is het nog niet blijkbaar ;)
Bij ons in Belgie is er wel anders nog opkomend talent genoeg, zo is er bijvoorbeeld Christopher Heyman, die speelde (voor de corona) al hier en daar op ITF en challengertornooien, ik hoop dat die kerel het nog ver brengt ;)
Bij ons in Belgie is er wel anders nog opkomend talent genoeg, zo is er bijvoorbeeld Christopher Heyman, die speelde (voor de corona) al hier en daar op ITF en challengertornooien, ik hoop dat die kerel het nog ver brengt ;)
Ik ben belg yellow😉
Maat van mij vertelde onlangs dat hij een supertalent zag spelen .met name Lise Meynaerts. Moeten we in de gaten houden voor de toekomst
Ik ben belg yellow😉
Maat van mij vertelde onlangs dat hij een supertalent zag spelen .met name Lise Meynaerts. Moeten we in de gaten houden voor de toekomst
zo goed als Cori Gauff zal ze niet zijn vrees ik, anders konden we de bookies nog eens rippen ;)
Nederlanders geen talent op dit moment🤔
Morgen Zo 17u
Tennis » USA » WTA Cincinnati » Collins D. R. - Teichmann J. B.
Drop op Teichmann
Final result 0:2 (3:6, 3:6)
21u30
Tennis » USA » ATP Cincinnati » Querrey S. - Raonic M.
Querry@2.10
Final result 0:2 (4:6, 4:6)
Fognini maakte een grapje over Raonic 's corona kilo's
https://www.oddsportal.com/tennis/usa/atp-cincinnati/querrey-sam-raonic-milos-pAwI1ikd/
Konta @1.58. Azarenka gaat eraf geslagen worden. Als ik zie zie hoe beiden spelen heeft Azarenka geen kans
Overigens gaat Osaka halve finale niet spelen uit protest voor BLM