Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pijnacker83: tennis en voetbal wedtips

Ga hier voortaan me wedtips plaatsen met betrekking tot vooral voetbal en tennis.


1e 2 bets stonden in Bundesliga topic

Furth - Hamburg over 3.5 cards @1.76

Koln - Mainz over 4.5 cards @ 2.6


Beide waren goed

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pijnacker83
Country flagpijnacker83 in 17-05-2020 14:05 Overige sporten en evenementen
in 17-05-2020 14:05 Overige sporten en evenementen
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Volg jy het ITF circuit een beetje?

Wat dacht je van volgende bet?


Fanny Stolar(hung 21j)-Eliessa Vanlangendonck (bel 23j )

Eliessa +5.5 games @2.2

Eliessake ging eraf met 61/62🙈🤐

10u05

Tennis » World » Exhibition Others matches Women » Stollar F. - Vanlangendonck E.


https://www.oddsportal.com/tennis/world/exhibition-others-matches-women/stollar-fanny-vanlangendonck-eliessa-rNtjelyD/#ah;2;-5.50;2

Bericht gewijzigd door boempatat op wo 12 aug. 2020, 15:00
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

ik zou het zelf niet gedaan hebben, die Stollar die kom je al wel eens regelmatig tegen in tornooien maar die Vanlangendonck, daar had ik zelfs nog nooit van gehoord dus altijd risky ;)


ik heb nu ook de uitslag net gezien, 6-1 en 6-2 dusja, Vanlangendonck is het nog niet blijkbaar ;)



0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Bij ons in Belgie is er wel anders nog opkomend talent genoeg, zo is er bijvoorbeeld Christopher Heyman, die speelde (voor de corona) al hier en daar op ITF en challengertornooien, ik hoop dat die kerel het nog ver brengt ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Op wo. aug.. 2020, 15:11 schreef yellowboy:

Bij ons in Belgie is er wel anders nog opkomend talent genoeg, zo is er bijvoorbeeld Christopher Heyman, die speelde (voor de corona) al hier en daar op ITF en challengertornooien, ik hoop dat die kerel het nog ver brengt ;)

Ik ben belg yellow😉

Maat van mij vertelde onlangs dat hij een supertalent zag spelen .met name Lise Meynaerts. Moeten we in de gaten houden voor de toekomst

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Op wo. aug.. 2020, 17:17 schreef boempatat:
Op wo. aug.. 2020, 15:11 schreef yellowboy:

Bij ons in Belgie is er wel anders nog opkomend talent genoeg, zo is er bijvoorbeeld Christopher Heyman, die speelde (voor de corona) al hier en daar op ITF en challengertornooien, ik hoop dat die kerel het nog ver brengt ;)

Ik ben belg yellow😉

Maat van mij vertelde onlangs dat hij een supertalent zag spelen .met name Lise Meynaerts. Moeten we in de gaten houden voor de toekomst

zo goed als Cori Gauff zal ze niet zijn vrees ik, anders konden we de bookies nog eens rippen ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Nederlanders geen talent op dit moment🤔

0 Vind ik leuk's

Morgen Zo 17u

Tennis » USA » WTA Cincinnati » Collins D. R. - Teichmann J. B.

Drop op Teichmann

Final result 0:2 (3:6, 3:6)


https://www.oddsportal.com/tennis/usa/wta-cincinnati/collins-danielle-rose-teichmann-jil-belen-CUb7r7Yc#home-away;2

Bericht gewijzigd door boempatat op ma 24 aug. 2020, 13:28
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

21u30

Tennis » USA » ATP Cincinnati » Querrey S. - Raonic M.

Querry@2.10

Final result 0:2 (4:6, 4:6)


Fognini maakte een grapje over Raonic 's corona kilo's

https://tennistonic.com/tennis-news/176709/raonic-ate-an-elephant-fognini-makes-fun-of-an-overweighted-raonic/



https://www.oddsportal.com/tennis/usa/atp-cincinnati/querrey-sam-raonic-milos-pAwI1ikd/

Bericht gewijzigd door boempatat op zo 23 aug. 2020, 18:17
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Konta @1.58. Azarenka gaat eraf geslagen worden. Als ik zie zie hoe beiden spelen heeft Azarenka geen kans

0 Vind ik leuk's

Overigens gaat Osaka halve finale niet spelen uit protest voor BLM

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.