Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Probleem met Betfair Exchange

Ik heb net een bet geplaatst op de betfair exchange op Kevin anderson to win, een paar seconden later retired hij en gaat de win naar Cilic. De bet heb ik geplaatst tussen de 1e en 2e set in. Nu wil betfair de bet niet voiden... Staan zij in hun recht?


Het ging dus zo: 1e set was afgelopen, Cilic heeft de eerste set gewonnen. Op dat moment heb ik een €20 back bet gezet op Anderson, direct nadat de bet gematcht was werden alle markets susspended en wordt mijn bet gesettled als loss... Ik vind dat ik de bet gevoid moet worden, sta ik daarbij in mijn recht?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar calibermonkey
Country flagcalibermonkey in 30-04-2021 13:38 Overige sporten en evenementen
in 30-04-2021 13:38 Overige sporten en evenementen
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Klinkt wel als logisch dat je bet gevoid moet worden. Weet je ook waarom alle bets suspended werden? Of was je misschien te snel?

0 Vind ik leuk's

De markets werden suspended omdat anderson opgegeven had, echt letterlijk 2 seconden nadat mijn bet gematcht was. Het excuus dat ze gebruiken is dat in hun voorwaarden staat dat als de eerste set gespeeld is er geen bet meer gevoid wordt. Echter is mijn bet geplaatst na de 1e set en is er geen bal geslagen nadat ik mijn bet plaatste.

0 Vind ik leuk's

Bij unibet was je bet helaas lost , indd na set 1 ondanks geen bal meer geslagen t is krom maar ja heb ook al eens gehad

0 Vind ik leuk's

Je geeft zelf het antwoord al.....dus ik snap niet helemaal waarom je vindt dat Betfair excuses gebruikt terwijl het in hun voorwaarden staat.....


'  in hun voorwaarden staat dat als de eerste set gespeeld is er geen bet meer gevoid wordt '


' mijn bet geplaatst na de 1e set '

0 Vind ik leuk's


Dit is toch de Exchange. Lijkt me sterk dat ze daar voids doen.

De markt was open anders is er geen match. Als de markt niet meer open is (suspended) stopt het matchen.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Op de exchange doen ze ook aan voids

1 Vind ik leuk's

Als je een bet plaatst op over 2.5 goals en de 2-1 wordt gescoord. De bar keurt de goal daarna af. Dan wordt je bet ook gevoid of opnieuw geopend

0 Vind ik leuk's

Deze opgaveregel in het tennis is gekend en verschilt vaak tussen bookmakers/exchanges. Als je dus een bet matcht, kijk dan goed de regels van de sites na om niet voor verrassingen te komen staan. Je zou dan dubbel kunnen verliezen (of winnen ;))

0 Vind ik leuk's

Voor de matched betters in Nederland eindelijk een vervanger voor Betfair!

https://www.matchedbettingnederland.nl/betfair-exchange-alternatief/


blij mee

0 Vind ik leuk's

is die reactie van vliertje oplichting ( denk van wel ) vandaar dat ik dit vraag

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.