Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Probleem met Betfair Exchange

Ik heb net een bet geplaatst op de betfair exchange op Kevin anderson to win, een paar seconden later retired hij en gaat de win naar Cilic. De bet heb ik geplaatst tussen de 1e en 2e set in. Nu wil betfair de bet niet voiden... Staan zij in hun recht?


Het ging dus zo: 1e set was afgelopen, Cilic heeft de eerste set gewonnen. Op dat moment heb ik een €20 back bet gezet op Anderson, direct nadat de bet gematcht was werden alle markets susspended en wordt mijn bet gesettled als loss... Ik vind dat ik de bet gevoid moet worden, sta ik daarbij in mijn recht?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar calibermonkey
Country flagcalibermonkey in 30-04-2021 13:38 Overige sporten en evenementen
in 30-04-2021 13:38 Overige sporten en evenementen
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Jup, Orbit is niet 'powered by betfair' zoals ze beweren. Lijkt me 1 grote scam, oppassen

Bericht gewijzigd door poorsabine op ma 13 sep. 2021, 16:05
0 Vind ik leuk's

Hoe kom je hierbij?

Orbit is een 'White Label ' van Betfair. Hiervan zijn er de laatste jaren meerdere uit de grond gestampt omdat Betfair exchange lang niet overal is toegestaan. Deze exchanges opereren wel op zichzelf, maar wel met behulp van het Betfair Exchange platform. Een groot gedeelte van de bets die geplaatst worden op deze 'white label' Betfair exchanges, komen wel op de orginele exchange erbij qua liquiditeit.


Overigens staat dit ook gewoon op de officiele site van Orbit :


ABOUT

Orbit Exchange is a powerful and innovative betting exchange that is powered by Betfair. Since 2017, it has been offering notable features, wide range of betting markets, high liquidity and bet acceptance speed just as impressive as the experience and service you would get via the Betfair exchange.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.