Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Bearcon

Om m'n discipline weer op te krikken en het plezier in betten en uitzoekwerk te verhogen start ik met een clean sheet en een schone lei. Ik ben enorm fan van statistieken en ga tips van diverse websites + m'n eigen kansberekening toepassen op m'n Bets.

Wie wil volgen is welkom uiteraard, maar dit is grotendeels een topic voor mezelf om vooruitgang bij te houden.

Ik start met 20 euro en ga bets plaatsen van 0,5 euro (2,5%). Iedere nieuwe maand zal ik het stakebedrag procentueel aanpassen.

We trappen af met:

Goteborg vs Norkopping: BTS @ 1,55 (bwin)

2
0
2 likes
Gestart doorCountry flag bearcon
17-08-2020 15:25 in Overige sporten en evenementen
27 reacties

Voor morgen: RB Leipzig vs PSG: BTS @ 1,6 (bwin)

Bericht gewijzigd door bearcon op Tue 18 Aug 2020, 22:54.
3
0
3 likes

bedoel je toevallig RB Leipzig vs PSG?

0
0
0 likes
Op ma. aug.. 2020, 23:05 schreef kletserlover:

bedoel je toevallig RB Leipzig vs PSG?

Excuus foutje, klopt idd 😊

1
0
1 likes

Hoi Bearcon, Leuk!

Zou je ook toelichting op je bets kunnen geven. Je geeft namelijk aan dat je hier een bepaalde methode voor gebruikt.

0
0
0 likes
Op di. aug.. 2020, 10:33 schreef deniocus:

Hoi Bearcon, Leuk!

Zou je ook toelichting op je bets kunnen geven. Je geeft namelijk aan dat je hier een bepaalde methode voor gebruikt.

Ik ga niet bij elke Bet een berekening plaatsen. Wel houdt ik rekening met odds en de kans dat iets gebeurd.

Dus als 2 teams 6 van de 10x Over 2,5 goals halen en de ODD daarop is 2 dan is het een valuebet. Daarbuiten hou ik rekening met diverse tiping websites (gratis informatie). Als zowel deze als de statistieken groen licht geven zet ik de bet.

Bericht gewijzigd door bearcon op Tue 18 Aug 2020, 13:34.
3
0
3 likes

Nog een juicy odd voor vrijdag in China:

Hebei vs Wuhan Zall: BTS @ 1,7 (bwin)

Bericht gewijzigd door bearcon op Fri 21 Aug 2020, 13:03.
1
0
1 likes
Op di. aug.. 2020, 16:37 schreef bearcon:

Nog een juicy odd voor vrijdag in China:

Hebei vs Wuhan Zall: BTS @ 1,7 (bwin)

1.62 nu

1
0
1 likes
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Nog een mooie bet voor morgen. Op diverse sites wordt een 2-1 winst voor Toronto verwacht, maar zelf ga ik ook hier voor beide scoren gezien de mooie odd en duidelijke statistieken.

FC Toronto vs Vancouver Whitecaps: BTS @ 1,7 (bwin)

Bericht gewijzigd door bearcon op Wed 19 Aug 2020, 05:53.
1
0
1 likes
Op ma. aug.. 2020, 22:11 schreef bearcon:

Voor morgen: RB Leipzig vs PSG: BTS @ 1,6 (bwin)

Helaas, Leipzig kon niet brengen wat het de vorige wedstrijden wel deed. Open aanvallend voetbal.

1
0
1 likes

Kom nog een mooie bet tegen in Uruguay. Progreso heeft de laatste 12 uit gescoord en Defensor de laatste 10 thuiswedstrijden 8 keer. Enig risico ligt dat Defensor sinds de hervatting (2 wedstrijden) niet heeft gescoord, maar voor deze odd zie ik wel value op een thuis goal.

Defensor vs Progreso: BTS @ 1,79 (Unibet)

Bericht gewijzigd door bearcon op Thu 20 Aug 2020, 07:18.
1
0
1 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal