Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tour de France 2017 (TIPS)

Één van mijn tips die ik met jullie wil delen is dat Kittel de groene trui gaat winnen. Odds liggen rond de 2.25, maar met een beetje goed zoeken vind je hem wel nog ergens voor 2.5x je inleg. Hij staat op dit moment 2de in het klassement met 27 punten achter Demare. Kittel is de betere sprinter dan Demare. Ondanks de goede vorm van Demare heeft Kittel dat ook wel laten zien in de sprint etappes. Met de etappe van vandaag zijn er nog 4 die hoogst waarschijnlijk in een massa sprint zullen eindigen. Ik ga daar even vanuit dat ie er in 3 vd 4 hoger zal eindigen dan Demare, dus het verschil zal 2 etappes zijn waarin ie het verschil gaat maken. De punten telling is 50 voor plek 1, 30 plek 2, 20 plek 3 etc. Daarin zal ie dus minimaal 40 punten gaan goed maken, en zie hem dat wel makkelijk doen.En mocht dat niet voldoende voor hem zijn, dan heb je nog altijd de tussensprints. De top 4 pakken 20,17,15,13 punten, dus ook hierin kan ie het één en ander goed maken. Als je hem vandaag nog pakt krijg je 2.5x je inleg. Mocht ie de etappe van vandaag winnen, zal deze wel richting de 2.0 zakken of misschien wel iets lager.  Doe er jullie voordeel mee.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 7-07-2017 09:37 Overige sporten en evenementen
in 7-07-2017 09:37 Overige sporten en evenementen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vandaag nog 1.4 gekregen voor Degenkolb >> Swift gekregen. Deze ga ik dinsdag (sowieso) weer spelen. 

 

 

0 Vind ik leuk's
de lekkerste salad ???? tomat ???? onion van het forum

Van Avermaet of Gesink vandaag misschien?

Aru voor Yates @2.10 

0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com

Gister Calmejane goed odd 21 helaas maar 5 gezet

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.