Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verwachtingen F1 2023?

Wat zijn jullie verwachtingen van komend F1 seizoen? Ik denk dat Red Bull weer lachend nummer 1 is en dat Aston Martin wellicht kan verrassen. McLaren zie ik helaas wat terugzakken maar ik hoor graag wat jullie verwachten voor mijn outright best!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Repelbaarsje
Country flagRepelbaarsje in 2-03-2023 11:04 Overige sporten en evenementen
in 2-03-2023 11:04 Overige sporten en evenementen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vind ik altijd erg lastig te voorspellen op voorhand. Als ik naar GPblog kijk zijn ze allemaal laaiend enthousiast over Red Bull en Astin Martin lijkt inderdaad snel te zijn. Dat team was meer dan een seconde sneller in de test dan tijdens de kwalificatie van vorig jaar. Maar in het verleden hebben teams het ook goed gedaan tijdens het testen en bleek het tijdens het seizoen niks in te kunnen brengen.


Ik denk dat Max Verstappen weer zonder al te veel problemen wereldkampioen wordt omdat de auto gewoon goed en betrouwbaar is en de regels dit jaar niet heel veel zijn veranderd. Mercedes zag er aan het einde van het vorige seizoen goed uit dus ik denk dat dit team ook wel weer mee gaat doen voor een overwinning af en toe. Het zou leuk zijn als Aston Martin het de Ferrari's en de Mercedessen lastig kan maken.


In het middenveld is het gewoon afwachten. Alpine lijkt er niet zo goed bij te zitten en Williams en Haas zullen zich ook nog niet melden naar mijn mening in de strijd om de grote punten. Ik denk dat het middenveld vooral tussen Alpha Tauri, Alfa Romeo en McLaren zal gaan.


Mijn voorspelling totale F1 seizoen


  1. Max Verstappen
  2. Charles Leclerc
  3. George Russel
  4. Sergio Perez
  5. Lewis Hamilton
  6. Carlos Sainz
  7. Fernando Alonso
  8. Valtteri Bottas
  9. Lance Stroll
  10. Pierre Gasly
  11. Esteban Ocon
  12. Lando Norris
  13. Ghanyu Zhou
  14. Kevin Magnussen
  15. Nico Hulkenberg
  16. Oscar Piastri
  17. Nyck de Vries
  18. Yuki Tsunoda
  19. Alexander Albon
  20. Logan Sargeant


Bericht gewijzigd door graftak op do 2 mrt. 2023, 13:16
1 Vind ik leuk's
Altijd surebets met SurebetErnie

Ik zag afgelopen week dat bet365 een odd van 41.00 had voor LH wint 10+ races. De kans is natuurlijk erg klein dat Mercedes dit jaar weer net zo dominant is als in 2020 maar volgens mij komt het vrij vaak voor dat de coureur die uiteindelijk het kampioenschap wint, ook meer dan 10 races wint (Verstappen vorig jaar bijv. 15 races, gelijk het meeste ooit). Daarbij komt ook dat er dit jaar 23 races zijn. Ondanks dat ze niet het best uit de test zijn gekomen is het wel 'typisch mercedes' als ze straks bij de eerste race weer ineens vooraan staan, dus heb ik er wat kleingeld op gezet

2 Vind ik leuk's

Net als vorig jaar een saai en een nogal voorspelbaar seizoen omdat Max met kop en schouders (weer) boven de rest zal uitsteken.. Toch knap dat Ziggo er altijd toch nog een spektakel van probeert te maken met alle voor- en nabeschouwingen in de studio en café (die eigenlijk nog veel leuker zijn dan de races zelf). Mede daarom kijk ik ook voortaan naar de samenvattingen bij de NOS en Ziggo, bespaart ook nog mooi tijd en een dure abonnement bij Viaplay!

2 Vind ik leuk's
Je moet soms niet nadenken maar juist voordenken!
  • Tiptap (03-03-2023 10:58) Citatie verwijderen

    Ik zag afgelopen week dat bet365 een odd van 41.00 had voor LH wint 10+ races. De kans is natuurlijk erg klein dat Mercedes dit jaar weer net zo dominant is als in 2020 maar volgens mij komt het vrij vaak voor dat de coureur die uiteindelijk het kampioenschap wint, ook meer dan 10 races wint (Verstappen vorig jaar bijv. 15 races, gelijk het meeste ooit). Daarbij komt ook dat er dit jaar 23 races zijn. Ondanks dat ze niet het best uit de test zijn gekomen is het wel 'typisch mercedes' als ze straks bij de eerste race weer ineens vooraan staan, dus heb ik er wat kleingeld op gezet

Denk dat je beter max over 15 overwinningen kan zetten😅


Ze zagen er weer hartstikke sterk uit gister. Ferrari nog nergens te bekennen. Eerste 5 races zal RB nog geen weerstand krijgen denk ik

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.