Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Waar wedden op esports? (Counter strike)

Even een vraagje, zijn hier nog mensen die betten op e-sports? Vorige week een eerste keer live gespeeld op het spel Counter Strike en dit lukte wel vrij goed. Ik speelde vooral live op welk team de map zou winnen en dit pakte vrijwel elke keer goed uit.


Nu is mijn vraag: heeft iemand een goede bookmaker of website waar ik live kan wedden op e-sports vanuit België?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar yoeri
Country flagyoeri in 25-08-2014 11:21 Overige sporten en evenementen
in 25-08-2014 11:21 Overige sporten en evenementen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
de enigste die ik ken om vanuit belgie te wedden op e-sports is unibet ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik hier even in google gezocht op e-sports betting en daar kwamen wel een aantal resultaten naar voren die e-sports aanbieden. Of deze aanbieders van e-sports te vertrouwen zijn weet ik verder niet en kan er ook geen recensies over vinden.

egamingbets.com
datbet.net
esportsventure.com
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Er was een maand geleden al een topic aangemaakt over wedden op e-sports. Om het forum wat overzichtelijk te houden zal ik hier een slotje op zetten zodat alles wat verder met e-sports betting te maken heeft daar geplaatst kan worden.

https://www.voetbalwedden.net/topic/informatie-en-wedden-op-e-sports-2839/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
esportsventure.com
0 Vind ik leuk's
oow die doet het al niet meer xD
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.