Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat zijn jouw bankerploegen (ploegen die altijd succesvolle weddenschappen opleveren)?

Iedereen onder ons heeft een paar ploegen/teams die meestal goed gaan als je er een weddenschap op plaatst: een bankerploeg. De bedoeling van die topic is om dat het hier te melden. Het liefste met een beetje uitleg zodat iedereen van ons er een beetje kan van profiteren.


Bragantino in Brazilië

Dat Bayern München dikwijls wint en veel scoort weet iedereen wel maar het gaat hier om minder bekende ploegen die toch wel steeds value hebben. Zo speel ik al een paar jaar veel op Bragantino in Brazilië. Het is een ploeg die in de Serie B veel scoorde en zoals jullie wel weten zijn de odds in Brazil steeds hoog als het gaat om doelpunten. Ook in de Serie A scoren ze bijna altijd en hebben ze steeds lekkere value. Verleden week stonden ze 1-0 achter bij de rust tegen nummer 1 en ik had BTTS nodig voor 570 euro en kon 250 uitcashen. Dat deed ik niet omdat ik er wel vertrouwen in had, in de 49e minuut maakten ze 1-1. Vannacht speelde is ze met mijn ht systeem btts en 2.5 en bij de rust stond het 3-1.min


Berlin AK 07

2de ploeg is Berlin AK 07 een ploeg met veel Turken in de Duitse 4de klasse. Een ploeg van uitersten die soms 3-6 wint bij de eerste en dan thuis een "pandoering" (Vlaams voor "een pak slaag krijgen") krijgt van 1-5 zoals gisteren en dat zal wel aan de Turkse mentaliteit liggen. Het is alles of niets met een aantal rode kaarten tot gevolg en veel tegendoelpunten. Ik speel veel "overs" bij Berlin AK 07, vooral live en dat heeft mij al aardig wat geld opgebracht.


Zo dat zijn 2 bankerploegen van mij en het is de bedoeling dat andere leden er hier ook een paar plaatsen. Alvast bedankt.


1: Bragantino serie a brasil.

2: Berlin AK 07, 4de klas duitsland.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mats
Country flagmats in 20-09-2020 14:03 Overige sporten en evenementen
in 20-09-2020 14:03 Overige sporten en evenementen
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hoi @mats, ik heb je post een beetje leesbaarder gemaakt door witregels, hoofdletters en interpunctie toe te passen. Groetjes, Julia 😀

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Vorig seizoen voor mij Atalanta Bergamo

0 Vind ik leuk's

Wow wat een service

2 Vind ik leuk's

thnx Julia ben niet zo goed in schrijven.lol

0 Vind ik leuk's

Momenteel Bodo/Glimt en Queensland Lions.


Daarnaast ben ik ook fan van volgende landen: Ijsland, Finland en Estland

1 Vind ik leuk's

Arsenal stond jaren op mijn blacklist, maar is de laatste tijd een zekerheidje aan het worden.

2 Vind ik leuk's
.

Bodø/Glimt: Deze Noorse club scoort overdreven veel en krijgt er ook wekelijks tegen. Vooral toen de bookmakers de odds op goals nog te hoog hadden staan leverde dit enorm veel groene bets op.

Rio Ave: Als ik vorig seizoen ergens value wist te behalen dan was het wel op Rio Ave. Na de competitiehervatting zakte de value wat weg, maar vooral draw no bet/dubbele kans was enorm winstgevend.

Shamrock Rovers: Ook het Ierse Shamrock Rovers zette een ongekende reeks neer en meestal was er dan ook winst te behalen met weddenschappen.

Go Ahead Eagles: In de voorbeschouwingen van de Keuken Kampioen Divisie heb ik dit afgelopen seizoen al meerdere keren getipt, maar de club speelde vorig seizoen zo ongekend veel gelijk (voornamelijk 1-1) zonder dat de bookmakers daarop anticipeerden.


Bovendien zijn er ook hele competities zoals de hoogste divisie van Noorwegen, Zweden en Peru waarbij ik graag corners en doelpunten speel. Komend seizoen ga ik absoluut weer op zoek naar soortgelijke goudmijnen. Most corners tegen Chelsea zetten levert bijvoorbeeld vrijwel altijd wat op.

5 Vind ik leuk's

Wolfsburg II:

Deze ploeg is zoals de naam al suggereert de reserve ploeg van Wolfsburg. Het punt is echter dat deze ploeg geweldig is om overs op te spelen, omdat deze ploeg vrijwel altijd de over 2.5 line weet te halen. Daarnaast houden de bookmakers de quoteringen van de overs waarmee ze de wedstrijd openen vaak nog te hoog, zo ligt de quotering over de over 2.5 vaak rond de 1.50. Dat is best hoog als je in beschouwing neemt dat beide wedstrijden van dit seizoen al zijn geëindigd in 0-3 en 3-2. Daarnaast hebben ze vorig seizoen in 21 van de 24 wedstrijden een over 2.5 behaalt.


Helsingborg:

Deze is wat minder interessant en is met name meer voor lage quoteringen. Ik pak sinds speelronde 8 (na de 2-0 overwinning op AIK) steeds de Asian void line (AH0, AH+1, Ah+2, Ah+3) en dan pak ik de line die tussen de 1.1 en 1.3 quotering ligt . Dit is misschien dan wel geen grootse odd maar deze bet is in de 13 speelrondes nog niet fout gegaan (wel 3 voids volgens mij) en loopt nog steeds lekker voor mij. Het gaat natuurlijk wel eens gebeuren dat deze bet fout gaat.


Bodo/Glimt:

Bodo/Glimt zoals hierboven al is vermeld heeft bizar veel goals in zijn wedstrijden met een gemiddelde van 4.7 per wedstrijd. De quoteringen waren in het begin erg lucratief om te pakken, echter worden de quoteringen steeds lager. De over 3.5 die in het begin van het seizoen nog op een quotering lag van 2.50 of hoger is in de loop van het seizoen steeds meer gezakt en nadert nu de 1.9.


Stjordals Blink:

Zelfde verhaal als bij Helsingborg alleen speel ik deze sinds speelronde 5 na de overwinning op Lillestrom.

1 Vind ik leuk's
How much is the fish?

2 jaar geleden de thuiswedstrijden van Burnley, onverslaanbaar op eigen terrein.

0 Vind ik leuk's

Leeds en o2.5

Met hun flamboyante 65j coach,Marcelo Bielsa, die geen rekening houdt met zn tegenstander en ze volop vooruit laat voetballen. Getuige de eerste 2 PL matchen .2x 4-3 .op Liverpool o2.5 @1.50 en thuis tegen Fulham o2.5@1.97

Marcelo Bielsa: The manager behind the myths - what is it really like to work with him?


https://www.bbc.com/sport/football/54072630

Bericht gewijzigd door boempatat op di 22 sep. 2020, 16:55
2 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.