Wedden op Amerikaans honkbal
als je dan ook weet dat ze soms in de avond spelen en de volgende dag op de middag terug een wedstrijd tegen dezelfde ploeg dan moet je proberen te weten te komen wie met ziin sterkste ploeg aantreed op welk momment!!er is ook heel veel informatie te halen op de website van espn america nbl!!
Maar ondanks de vele beschikbare informatie blijf ik het gigantisch lastig vinden... Sweeps komen niet zo heel vaak voor, dus als ploeg x de eerste twee wedstrijden van een driekamp wint, is dat alles behalve een zekerheidje voor wedstrijd 3...
Maar als jij hier zo nu en dan met tips gaat komen, vind ik dat zeker interessant om wat mee te gaan doen :)
boston gaat wel terug komen maar volgens de info die ik heb is het zo goed als een nieuw en verjongd team!! :) ;-)
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen