Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Amerikaans honkbal

speel zelf geregeld op de amerikaanse honkbal!!hier is blijkbaar nog geen topic van!!stel mij gewoon de vraag of er hier nog liefhebbers zijn van deze sport en het zou leuk zijn om hier dan eens van gedachten te kunnen wisselen!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar leonardo1965
Country flagleonardo1965 in 7-04-2011 19:41 Overige sporten en evenementen
in 7-04-2011 19:41 Overige sporten en evenementen
77 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Speel het ook wel geregeld. This net weer begonnen dus even de eerste 10 wedstrijden afwachten. Boston speelt echt slecht totnutoe 0-6 volgens mij.
0 Vind ik leuk's
Whoop, honkbal :d vind het altijd heel moeilijk om hier juiste picks te pikken... Waar letten jullie vooral op? Stats van de starters?
0 Vind ik leuk's
Ik hou me ook niet bezig met honkbal maar ben heel erg benieuwd waar je, zoals Denman84 al vraagt, op moet letten en hoe je hier winst mee kan gaan maken. Dus... kom maar door met de informatie.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik hou me ook niet echt veel bezig met honkbal omdat ik aan alle voetbal informatie al meer dan genoeg heb. Ik ben altijd benieuwd naar tips en goede informatie ook van.
0 Vind ik leuk's
Unibet
op espn america vind je dagelijks een programma met de tips enz van de dag!!de te volgen ploegen dit jaar zijn:atlanta braves,new york yankees,milwaukee brewers en de texas rangers!!
als je dan ook weet dat ze soms in de avond spelen en de volgende dag op de middag terug een wedstrijd tegen dezelfde ploeg dan moet je proberen te weten te komen wie met ziin sterkste ploeg aantreed op welk momment!!er is ook heel veel informatie te halen op de website van espn america nbl!!
0 Vind ik leuk's
Dat dat de te kloppen teams zijn had ik al wel verwacht! Had eerlijk gezegd de Phillies en de Red Sox daar ook wel (as usual) bij verwacht...
Maar ondanks de vele beschikbare informatie blijf ik het gigantisch lastig vinden... Sweeps komen niet zo heel vaak voor, dus als ploeg x de eerste twee wedstrijden van een driekamp wint, is dat alles behalve een zekerheidje voor wedstrijd 3...
Maar als jij hier zo nu en dan met tips gaat komen, vind ik dat zeker interessant om wat mee te gaan doen :)
0 Vind ik leuk's
Waar ik naar kijk is vooral de geschiedenis in de voorgaande duels, de records van de startende werpers en natuurlijk welke positie ze innemen in de ranglijst.
0 Vind ik leuk's
dat heb je goed begrepen dat sweeps niet vaak voorkomen!!soms spelen ze ook vier keer tegen elkaar he en dan is een sweep nog lastiger!!het is ook lastig hoor om het uit te vissen,maar net daarom vind ik espn america ideaal omdat je daar alle info vind!
boston gaat wel terug komen maar volgens de info die ik heb is het zo goed als een nieuw en verjongd team!! :) ;-)
0 Vind ik leuk's
Dat is idd zo, 4-0 halen komt bijna nooit voor idd. Het is meer om een uitgangspositie te krijgen, voor de verschillende teams onderling. Daarna zou ik kijken naar de individeule spelers voor belangrijke spelers
0 Vind ik leuk's
Red Sox hebben dit seizoen toch juist twee hele gerichte versterkingen gehaald? Maargoed, de 0-6 start voorspeld voor hun niet veel goeds natuurlijk.... Nu spelen ze overigens de eerste thuiswedstrijd tegen de Yankees.... nyy kwam 3-1 voor, in de 3e werd het 6-3 en nu in de 5e staat het 6-6. Yankees tot nu toe elke inning gescoord!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.