Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op boksen: informatie en weddenschappen

Even een algemeen topic omtrent boksen geopend. Kwam zojuist een interessant artikel omtrent de match Andy Ruiz Jr vs Anthony Joshua tegen. Inclusief voorspellingen!


Check het artikel hier!


4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar richard123
Country flagrichard123 in 4-12-2019 15:44 Overige sporten en evenementen
in 4-12-2019 15:44 Overige sporten en evenementen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dus Joshua win by KO, TKO, or DQ @1.87 (Unibet) high


En Joshua win after round 8 @15.00 (Unibet) low

4 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Wat gaat er precies gebeuren?

Andy Ruiz Jr en Anthony Joshua gaan nogmaals tegen elkaar boksen. Het eerste gevecht was in juni 2019, zie deze link voor de video. Andy Ruiz Jr werd op het laatste moment als vervanger Jarrell Miller (kwam niet door de drugstest) opgetrommeld om te vechten. Natuurlijk was hij de underdog maar won verrassend. De odds stonden destijds op 25,00 voor de winst van Ruiz. Anthony Joshua maakte na zijn verlies direct gebruik van zijn recht voor een re-match.


Video van het gevecht in Juni


Wanneer en waar gaat dit plaatsvinden?

Het boksgevecht zal komende zaterdag (7 december) plaatsvinden. Plaats: Diriyah, Saoedi-Arabië.


Hoe kan ik dit gevecht live kijken:

Om 20.00 uur start de RTL 7 Fight Night avond met een unieke terugblik op die memorabele avond in juni. Sylvester Stallone, de man die als Rocky het ultieme underdog-verhaal vertolkte, blikt in de korte film One Night – Joshua vs. Ruiz, met onder andere de hoofdrolspelers zelf terug op de avond waarop de droom van underdog Ruiz werkelijkheid werd.


Vanaf 21.00 uur verzorgen Marcel Maijer, Arnold Vanderlyde en Remy Bonjasky een uitgebreide voorbeschouwing op het live gevecht inclusief de belangrijkste voor-gevechten. De avond wordt om 23:00 uur afgesloten met de film The Bleeder uit 2016. Een waargebeurd verhaal over de bokser Chuck Wepner, de inspiratiebron van Sylvester Stallone voor zijn alter-ego Rocky.


20.00 uur: Sylvester Stallone presents: One Night – Joshua vs. Ruiz

21.00 uur: WK Boksen: Ruiz vs. Joshua – Clash on the Dunes

23.00 uur: The Bleeder


Hebben ze elkaar ooit eerder ontmoet?

Ja, in juni van dit jaar, Ruiz Jr won dit zwaargewicht boksgevecht van Anthony Joshua in de 7e ronde middels een technische knock out.


Stats van beide spelers

Anthony Joshua is eenmaal verslagen in 23 gevechten en won er 22. 21 daarvan zijn door KO.

Andy Ruiz Jr heeft 34 keer gevochten en 33 gewonnen. 22 van die overwinningen zijn behaald door KO.


Odds voor dit gevecht:

Ruiz wint:

Unibet: 2,75

William Hill: 2,75

Bet365: 2,75


Gelijk:

Unibet: 29.00

William Hill: 29.00

Bet365: niet beschikbaar


Joshua wint:

Unibet: 1,45

William Hill: 1,44

Bet365: 1,44


Mijn weddenschap:

Ik vind het te gek om dit gevecht te kijken met een weddenschap op de achtergrond. Ik heb net een weddenschap geplaatst voor de winst van opnieuw Ruiz. Niet omdat ik er nou heel veel vertrouwen in heb dat hij wint maar meer omdat iedereen denkt dat Joshua gaat winnen, hierdoor de odds droppen en de odds van Ruiz eigenlijk te hoog zijn. Een flinke rechtse en Joshua ziet sterretjes.

2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Geld foetsie. Mooi potje boksen, dat wel.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Wat denken we vanavond van Badr tegen Verhoeven? Denk een close call maar wel Verhoeven die wint.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op za. dec.. 2019, 18:40 schreef jeronimo:

Wat denken we vanavond van Badr tegen Verhoeven? Denk een close call maar wel Verhoeven die wint.

Bingo!

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.