Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op cricket

Ik zag vandaag dat er interesse in Cricket is. Zelf kijk ik het best vaak en weet ik het één en ander van dus ik zal vanaf nu Cricket tips posten.

Volgend jaar staat de Twente20Cup voor de deur, dat in India gehouden zal worden. De beste landen zijn automatisch geplaatst. Nu zijn er voor de 'mindere' landen (ook wel de amateurlanden) kwalificatie wedstrijden. Deze wedstrijd worden aangeboden bij MarathonBet & Betfair

11 Juli 11:00 Nederlandse tijd : Schotland - Nederland 1 @1,68 Betfair

Deze twee landen zitten in poule B. Schotland wordt als sterkste team gezien in Poule B. Zij hebben goede bowlers en batsmannen. De eerste wedstrijd hebben ze ruim van UAE gewonnen. Nederland verloor van Afghanistan, wat vooral door slecht batten kwam. Ik zie Schotland zeker winnen. Veel sterker met batten en bowlen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ajay070
Country flagajay070 in 10-07-2015 21:48 Overige sporten en evenementen
in 10-07-2015 21:48 Overige sporten en evenementen
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoi Ajay,kun jij iets meer zeggen over :
Morgenvroeg om 5u30
Cricket » World » Test Series » Bangladesh - South Africa X@1.67 Ladbrokes.Netbet/Betfirst heeft hem ook @1.62 (van 2.25)
http://www.oddsportal.com/cricket/world/test-series/bangladesh-south-africa-bDaRgB4H/#1X2;2
Van waar die serieuze drop op X?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Hoi Ajay,kun jij iets meer zeggen over :
Morgenvroeg om 5u30
Cricket » World » Test Series » Bangladesh - South Africa X@1.67 Ladbrokes.Netbet/Betfirst heeft hem ook @1.62 (van 2.25)
http://www.oddsportal.com/cricket/world/test-series/bangladesh-south-africa-bDaRgB4H/#1X2;2
Van waar die serieuze drop op X?


Hey Boempatat,

Je hebt 3 vormen bij een cricket wedstrijd. Een ééndaagse wedstrijd, een test match en een twenty20 wedstrijd. Bij een ééndaagse en een twenty20 wedstrijd, komt een gelijkspel nauwelijks voor. De kans is daar echt heel klein. Bij een test match is de kans veel groter. Een test match duurt 4-5 dagen. Als je daar op wedt, moet je dus ook geduld hebben.

Bij een test is het de bedoeling dat beide partijen in 4-5 dagen beide 2 keer aan slag komen (batten). Bij een test spelen de mannen die aan slag zijn (batsmannen) ook voorzichtiger. Moeilijke ballen laten zij gaan in plaats van te forceren. Je hoeft niet veel te scoren per over, want je hebt tijd genoeg. En doordat ze heel voorzichtig spelen, valt er vaak een gelijkspel.

Het is best lastig uit te leggen. Maar de regels zijn ook anders dan in een ééndaagse of een twenty20 wedstrijd. Daar is een team klaar met batten als alle batsmannen uit zijn. Bij een test kan je verschillende tactieken gebruiken. Als bijvoorbeeld team 1 500 runs heeft gescoord en niet allemaal uit zijn, kan de aanvoerder bepalen om de tegenstander te laten batten. Hij is ervan overtuigd dat zij niet over die 500 runs gaan. Team 1 zou ook door kunnen gaan met batten, maar je moet het andere team wel 2 keer uit zien te krijgen. En als je 2 dagen lang aan slag bent, gaat dit heel moeilijk lukken. Bij een één daagse of twenty20 heb je pas een gelijkspel als beide ploegen even veel runs (punten) hebben. Bij een test is dit ook anders. Voorbeeld :

Team 1 : 500
Team 2 : 300
Team 1 : 200

Zoals je ziet heeft team 1 dan 700 runs. En team 2 300 runs. Als de laatste partij aan slag gaat heb je meestal 1-2 dagen over, soms zelfs korter. Team 2 kan winnen door 401 runs te maken in 1-2 dagen. Team 2 kan verliezen door allemaal uit te gaan. Maar als team 2 heel voorzichtig speelt kunnen zij ook voor een gelijkspel gaan. Als zij voorbeeld 100 runs maken, staan zij alsnog 300 runs achter. Maar dit maakt helemaal niet uit. Zolang je niet met z'n alleen uit gaat verlies je een test dus niet. Daarom komt een gelijkspel bij een test vaker voor. Je hoeft helemaal niet evenveel punten te hebben, maar gewoon zorgen dat je slim speelt.

0 Vind ik leuk's
ajay070:
boempatat:
Hoi Ajay,kun jij iets meer zeggen over :
Morgenvroeg om 5u30
Cricket » World » Test Series » Bangladesh - South Africa X@1.67 Ladbrokes.Netbet/Betfirst heeft hem ook @1.62 (van 2.25)
http://www.oddsportal.com/cricket/world/test-series/bangladesh-south-africa-bDaRgB4H/#1X2;2
Van waar die serieuze drop op X?


Hey Boempatat,

Je hebt 3 vormen bij een cricket wedstrijd. Een ééndaagse wedstrijd, een test match en een twenty20 wedstrijd. Bij een ééndaagse en een twenty20 wedstrijd, komt een gelijkspel nauwelijks voor. De kans is daar echt heel klein. Bij een test match is de kans veel groter. Een test match duurt 4-5 dagen. Als je daar op wedt, moet je dus ook geduld hebben.

Bij een test is het de bedoeling dat beide partijen in 4-5 dagen beide 2 keer aan slag komen (batten). Bij een test spelen de mannen die aan slag zijn (batsmannen) ook voorzichtiger. Moeilijke ballen laten zij gaan in plaats van te forceren. Je hoeft niet veel te scoren per over, want je hebt tijd genoeg. En doordat ze heel voorzichtig spelen, valt er vaak een gelijkspel.

Het is best lastig uit te leggen. Maar de regels zijn ook anders dan in een ééndaagse of een twenty20 wedstrijd. Daar is een team klaar met batten als alle batsmannen uit zijn. Bij een test kan je verschillende tactieken gebruiken. Als bijvoorbeeld team 1 500 runs heeft gescoord en niet allemaal uit zijn, kan de aanvoerder bepalen om de tegenstander te laten batten. Hij is ervan overtuigd dat zij niet over die 500 runs gaan. Team 1 zou ook door kunnen gaan met batten, maar je moet het andere team wel 2 keer uit zien te krijgen. En als je 2 dagen lang aan slag bent, gaat dit heel moeilijk lukken. Bij een één daagse of twenty20 heb je pas een gelijkspel als beide ploegen even veel runs (punten) hebben. Bij een test is dit ook anders. Voorbeeld :

Team 1 : 500
Team 2 : 300
Team 1 : 200

Zoals je ziet heeft team 1 dan 700 runs. En team 2 300 runs. Als de laatste partij aan slag gaat heb je meestal 1-2 dagen over, soms zelfs korter. Team 2 kan winnen door 401 runs te maken in 1-2 dagen. Team 2 kan verliezen door allemaal uit te gaan. Maar als team 2 heel voorzichtig speelt kunnen zij ook voor een gelijkspel gaan. Als zij voorbeeld 100 runs maken, staan zij alsnog 300 runs achter. Maar dit maakt helemaal niet uit. Zolang je niet met z'n alleen uit gaat verlies je een test dus niet. Daarom komt een gelijkspel bij een test vaker voor. Je hoeft helemaal niet evenveel punten te hebben, maar gewoon zorgen dat je slim speelt.


Thx dan lijkt 1.67 te kleine odd om nog op te betten of zou je daar zelf iets durven op zetten?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
ajay070:
boempatat:
Hoi Ajay,kun jij iets meer zeggen over :
Morgenvroeg om 5u30
Cricket » World » Test Series » Bangladesh - South Africa X@1.67 Ladbrokes.Netbet/Betfirst heeft hem ook @1.62 (van 2.25)
http://www.oddsportal.com/cricket/world/test-series/bangladesh-south-africa-bDaRgB4H/#1X2;2
Van waar die serieuze drop op X?


Hey Boempatat,

Je hebt 3 vormen bij een cricket wedstrijd. Een ééndaagse wedstrijd, een test match en een twenty20 wedstrijd. Bij een ééndaagse en een twenty20 wedstrijd, komt een gelijkspel nauwelijks voor. De kans is daar echt heel klein. Bij een test match is de kans veel groter. Een test match duurt 4-5 dagen. Als je daar op wedt, moet je dus ook geduld hebben.

Bij een test is het de bedoeling dat beide partijen in 4-5 dagen beide 2 keer aan slag komen (batten). Bij een test spelen de mannen die aan slag zijn (batsmannen) ook voorzichtiger. Moeilijke ballen laten zij gaan in plaats van te forceren. Je hoeft niet veel te scoren per over, want je hebt tijd genoeg. En doordat ze heel voorzichtig spelen, valt er vaak een gelijkspel.

Het is best lastig uit te leggen. Maar de regels zijn ook anders dan in een ééndaagse of een twenty20 wedstrijd. Daar is een team klaar met batten als alle batsmannen uit zijn. Bij een test kan je verschillende tactieken gebruiken. Als bijvoorbeeld team 1 500 runs heeft gescoord en niet allemaal uit zijn, kan de aanvoerder bepalen om de tegenstander te laten batten. Hij is ervan overtuigd dat zij niet over die 500 runs gaan. Team 1 zou ook door kunnen gaan met batten, maar je moet het andere team wel 2 keer uit zien te krijgen. En als je 2 dagen lang aan slag bent, gaat dit heel moeilijk lukken. Bij een één daagse of twenty20 heb je pas een gelijkspel als beide ploegen even veel runs (punten) hebben. Bij een test is dit ook anders. Voorbeeld :

Team 1 : 500
Team 2 : 300
Team 1 : 200

Zoals je ziet heeft team 1 dan 700 runs. En team 2 300 runs. Als de laatste partij aan slag gaat heb je meestal 1-2 dagen over, soms zelfs korter. Team 2 kan winnen door 401 runs te maken in 1-2 dagen. Team 2 kan verliezen door allemaal uit te gaan. Maar als team 2 heel voorzichtig speelt kunnen zij ook voor een gelijkspel gaan. Als zij voorbeeld 100 runs maken, staan zij alsnog 300 runs achter. Maar dit maakt helemaal niet uit. Zolang je niet met z'n alleen uit gaat verlies je een test dus niet. Daarom komt een gelijkspel bij een test vaker voor. Je hoeft helemaal niet evenveel punten te hebben, maar gewoon zorgen dat je slim speelt.


Thx dan lijkt 1.67 te kleine odd om nog op te betten of zou je daar zelf iets durven op zetten?


Zelf zet ik niks op test matches. Lange dagen en best saai.
0 Vind ik leuk's
Twenty20 wedstrijd 1515 : Namibië - Nederland

highest total in first 6 over : Nederland @1,53 7/10

total runs - over 1. away team : over 5,5 @1,85 7/10

top batsman Namibië

Gerrie Snyman @3,75 3/10
Stephan Baard @4,00 2/10

top batsman Nederland

Wesley Barresi @4,50 3/10
Stephan Myburg @4,50 3/10
Ben Cooper @4,00 2/10
Swart @9,00 1/10
0 Vind ik leuk's
Live bet : Namibië first over over 4,5 runs @ 1,68
0 Vind ik leuk's
over 2 over 5,5 @1,78
0 Vind ik leuk's
ajay070:
Twenty20 wedstrijd 1515 : Namibië - Nederland

highest total in first 6 over : Nederland @1,53 7/10

total runs - over 1. away team : over 5,5 @1,85 7/10

top batsman Namibië

Gerrie Snyman @3,75 3/10
Stephan Baard @4,00 2/10

top batsman Nederland

Wesley Barresi @4,50 3/10
Stephan Myburg @4,50 3/10
Ben Cooper @4,00 2/10
Swart @9,00 1/10
0 Vind ik leuk's
boempatat:
Hoi Ajay,kun jij iets meer zeggen over :
Morgenvroeg om 5u30
Cricket » World » Test Series » Bangladesh - South Africa X@1.67 Ladbrokes.Netbet/Betfirst heeft hem ook @1.62 (van 2.25)
http://www.oddsportal.com/cricket/world/test-series/bangladesh-south-africa-bDaRgB4H/#1X2;2
Van waar die serieuze drop op X?


Final result 326:309 (326:248, 0:61) - Match drawn.
Kun je mij uitleggen waarom dit een draw is terwijl FR 326-309 is :-$
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
1530 Twenty20 wedstrijd : Sri Lanka - Pakistan 1 @1,80

highest total first over Sri Lanka @2,10
Total runs home team over 1 over 5.5 @1,95

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.