Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
10-11-2008 16:31 in Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Feli met de sicke combo! waren dat gewoon verkeerde odds? Hoeveel had je erop gezet?
hahaha nee was alleen virtueel, lucky, die odds zijn zo scheef als de tanden van Kevin Anderson..
was vlgm ook alleen op bet365 verkrijgbaar

Hier ga ik veel op inleggen. Niveau verschil tussen Pas en Marijanovic en Thornton en Langendorf is veel te groot. Kim is op dit soort toernooien altijd wel goed en moet geen moeite hebben met Webster.

Smith won vorige week 't toernooi. Norris gooide gister 83 gemiddeld.. Huybrechts nogmaals.
http://www.mupload.nl/img/mqmjgm4hy36.png @2,39 5/10
Een nederlandse bet ;p Pas echt overtuigd van. Barney gooide gister lekker. Maar Bunting is ook een goede speler. Maar Bunting ligt Barney wel. Wint bijna altijd van hem. En overal ligt de quote op Barney veel lager, dus @1,80 pak ik zeker. Maar ik ga hier wel minder op spelen.
En deze voor de fun, puur op wat ik denk :
http://www.mupload.nl/img/nmgtwmenw9s.png @8,56
Hier gooi ik denk ik 5 eurotjes op.
Dus 1e en 2e zou ik iig meepakken ;p Succes!
Mooie picks weer Ajay!
Ik speel een combo Thornton @1.14, Huybrechts @1.44 en Smith @1.50, totaal @2.46 met je mee.
Thornton is gewoon een zeer sterke speler, terwijl Langendorf veldvulling is.
Huybrechts zie ik ook wel winnen, al lijkt hij niet in topvorm te zijn. Darren Webster valt de laatste maanden namelijk nogal tegen.
Smith-Norris is volgens mij gewoon een zekerheidje. Smith is simpelweg een van de beste vloerspelers van de wereld, Norris is normaal gesproken kansloos.
Ik speel een combo Thornton @1.14, Huybrechts @1.44 en Smith @1.50, totaal @2.46 met je mee.
Thornton is gewoon een zeer sterke speler, terwijl Langendorf veldvulling is.
Huybrechts zie ik ook wel winnen, al lijkt hij niet in topvorm te zijn. Darren Webster valt de laatste maanden namelijk nogal tegen.
Smith-Norris is volgens mij gewoon een zekerheidje. Smith is simpelweg een van de beste vloerspelers van de wereld, Norris is normaal gesproken kansloos.
`Heel erg zonde van Michael Smith..
Toch 2 combi's goed. Quote @2,13 & @2,39.
Maarja.. Ben daar niet tevreden mee. Smith staat 4-0 voor tegen Norris en krijgt pijlen voor de 5-0 en dan wordt 't nog een 5-6 overwinning voor Norris. Had hem ook in die grote combi, alles was daar goed, op SMith na @8+.
Maar goed, morgen weer een dag!
Toch 2 combi's goed. Quote @2,13 & @2,39.
Maarja.. Ben daar niet tevreden mee. Smith staat 4-0 voor tegen Norris en krijgt pijlen voor de 5-0 en dan wordt 't nog een 5-6 overwinning voor Norris. Had hem ook in die grote combi, alles was daar goed, op SMith na @8+.
Maar goed, morgen weer een dag!
De World Grand Prix gaat beginnen vanavond, de eerste van vele mooie televisie toernooien de komende maanden :d
Voor vanavond speel ik in ieder geval deze:
O'Connor - Jamie Lewis
J. Lewis wint @1.90 3/10
Op papier is dit de minst interessante wedstrijd van vandaag, het zijn immers 2 relatief onbekende spelers. Toch is Lewis een behoorlijk talent die bovendien op de drempel van de top32 van de Order of Merit staat. O'Connor is mijns insziens gewoon een minder speler dan Lewis, maar vanwege het korte format hou ik de inzet laag.
Voor vanavond speel ik in ieder geval deze:
O'Connor - Jamie Lewis
J. Lewis wint @1.90 3/10
Op papier is dit de minst interessante wedstrijd van vandaag, het zijn immers 2 relatief onbekende spelers. Toch is Lewis een behoorlijk talent die bovendien op de drempel van de top32 van de Order of Merit staat. O'Connor is mijns insziens gewoon een minder speler dan Lewis, maar vanwege het korte format hou ik de inzet laag.