Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Er komt geen apart topic voor het WK darts, wel zal ik als ik een tip heb een korte voorbeschouwing in dit topic plaatsen.


Overigens speelt Litouwen tegen Nieuw-Zeeland, niet tegen Japan. Wel denk ik dat de odd van 2.20 voor Litouwen (Tipico) iets aan de hoge kant is inderdaad!

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Op do. 6 jun. 2019, 15:25 schreef donnynedved:

Er komt geen apart topic voor het WK Darts, wel zal ik als ik een tip heb een korte voorbeschouwing in dit topic plaatsen.


Overigens speelt Litouwen tegen Nieuw-Zeeland, niet tegen Japan. Wel denk ik dat de odd van 2.20 voor Litouwen (Tipico) iets aan de hoge kant is inderdaad!

haha ja, had verkeerd gekeken. Maar tegen nieuw zeeland moet het helemaal kat in het bakkie zijn.

0 Vind ik leuk's

Ik pak zelf over 6.5 legs bij noord ierland - zuid afrika @ 1.52 (Gebruik ik als combi materiaal). Wie de eerste 5 legs heeft en ik denk dat zuid afrika er wel minstens 2 pakt met peterson. Natuurlijk een sterk koppel gurney en dolan bij noord-ierland maar in dubbel is toch weer even wennen aan elkaar, andere tempo's. Ook beide vind ik ze wel wisselvallige spelers gurney en dolan. Gurney kon zo 7-0 verliezen op de premier leauge en dan ineens staat die er weer. Noord ierland zie ik wel gewoon winnen maar 2 legs afstaan verwacht ik wel.


0 Vind ik leuk's

benieuwd hoe Gary Anderson vanavond er aan toe is, 1/2 jaar terug ging Schotland er ook in de eerste ronde eruit. Denemarken is dus wel funbetje waard

0 Vind ik leuk's

PDC World Cup zaterdag


De World Cup is weer begonnen met een aantal verrassende uitslagen. Zo vlogen de geplaatste landen Wales en Noord-Ierland uit het toernooi waardoor er voor de kleinere landen mooie kansen liggen in kwart 4. Zuid-Afrika, Nieuw-Zeeland, Singapore of Japan zal uiteindelijk de halve finale bereiken. De odd zijn hier 2.75 voor Nieuw-Zeeland, 3.00 voor Japan, 4.00 voor Singapore en 5.00 voor Zuid-Afrika. Naar mijn gevoel ligt hier de meeste value op Singapore, Paul & Harith Lim speelden een prima partij tegen Wales en noteerden als eerste duo een gemiddeld boven de negentig. Singapore speelt morgen eerst tegen Japan dat geen indruk kon maken tegen Gibraltar. Scorend was het ondermaats wat Asada & Muramatsu lieten zien en met 5-4 tegen Gibraltar kwamen ze dan ook goed weg. Natuurlijk zal het morgen anders zijn gezien er dan 1 vs 1 wordt gespeeld en er alleen bij een 1-1 stand een dubbelpartij volgt, toch lijkt Singapore wint @ 1.85 (Betclic) mij een bet met value.


Mooi combomateriaal zie ik in Oostenrijk wint @ 1.32 (Betclic). Mensur Suljovic en Zoran Lerchbacher zijn de nummer 8 en 64 van de Order of Merit en zouden geen moeite moeten hebben met de Amerikanen Darin Young en Chuck Pulio. Pulio bereikte het afgelopen WK door zich via Noord-Amerika te plaatsen en verloor daar met 3-0 van Dimitri van den Bergh. Hierna heeft hij vier toernooien gespeeld om een Tour Card te verdienen maar vloog er iedere keer bij de laatste 128 uit. In de vier Challenge Tours die hij in januari speelde kwam hij één keer tot de laatste 64. Darin Young zagen we tot 2015 nog wel eens in de eerste ronde van een WK voorbijkomen en heeft het tussentijds zonder succes bij de BDO geprobeerd. Beide mannen scoren normaalgesproken gemiddelden tussen de 75 en 85 en maken weinig kans verwacht ik.


Ik neem deze bets samen en speel Singapore wint + Oostenrijk wint @ 2.44 (Betclic,Medium).


Daarnaast speel ik ook Canada wint @ 3.1 (Betway,Low). Australië heeft met Simon Whitlock en Kyle Anderson de grote namen, maar Whitlock is al enige tijd uit vorm (hoewel hij in april goed presteerde op de German Darts Masters) en ook Anderson is de laatste weken scorend niet op zijn topniveau. Dawson Murschell en Jim Long speelden een prima wedstrijd tegen Italië gisteren en scoorden het hoogste gemiddelde van de eerste ronde op Schotland na (ruim 97). Gezien de Australiërs het niet makkelijk hadden tegen Finland (5-4) en scorend niet op hun best waren is deze odd een klein gokje waard.


Mochten er nog andere odds online komen dan alleen 'to win' dan voeg ik misschien in een nieuwe post nog bets toe. Zo lijkt Schotland wint 2-0 van Zweden een mooie bet gezien Wright en Anderson sterk van start gingen.


1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Csnada wint, Singapore niet. Oostenrijk als combi materiaal wel top. Kleine winst! Als ik voor morgen nog iets tegenkom plaats ik het voor zondag 11.00

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

15u30

 Darts » Europe » European Tour 8 » de Sousa J. O. - Taylor S.

de Sousa @1.9 bwin komt van 2.25 andere bookies al onder de 1.70

Final result 6:3 best of 11 legs


https//www.oddsportal.com/darts/europe/european-tour-8/de-sousa-jose-oliveira-taylor-scott-8SC8Bz4a#home-away;2

Bericht gewijzigd door boempatat op za 15 jun. 2019, 06:06
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Tips voor vanavond?


0 Vind ik leuk's

Ik volg darts niet .mss kunnen anderen zeggen waarom er een drop zit op de tegenstanders van Beaton?

17u10 Darts » World » PDC Home Tour II » Beaton S. - Michael J.

https://www.oddsportal.com/darts/world/pdc-home-tour-ii/beaton-steve-michael-john-trz8qIN6#home-away;2



15u55 Darts » World » PDC Home Tour II » Beaton S. - Edgar M.

https://www.oddsportal.com/darts/world/pdc-home-tour-ii/beaton-steve-edgar-matthew-6PsenKwl#home-away;2


Beaton S. - Edgar M.

Today, 24 Sep 2020, 15:10

Final result 5:1 best of 9 legs


Bericht gewijzigd door boempatat op do 24 sep. 2020, 14:05
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.