Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wow, wat een combi's weer Tim. Je speelt bij Unibet he, daar weiger ik nog te spelen. Zijn er nog meerdere bookies waarbij je deze weddenschappen kan spelen? Bij Tipico alleen winst/verlies namelijk
0 Vind ik leuk's
Vergeten jullie niet dat de tegenstander van King in de halve finale stond van het Grand Slam of darts?
0 Vind ik leuk's
When I get sad, I stop being sad, and get awesome instead.

Combo 1
Mervyn King v Dean Winstanley - Player With Most 180s (Mervyn King)
Steve Beaton v Kyle Anderson - (Hoogste uitgooi over 118.5)
Wes Newton v Johnny Haines - (Hoogste uitgooi over 118.5)
bij unibet staat the line nu op 119.5.
Ze volgen u ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
En dat King meer een sterke finish-speler is dan iemand die veelvuldig 180 gooit. Als Winstanley zijn vorm van de Grand Slam doortrekt zal hij zeker meer 180-ers gooien. Maar goed, blijft sportwedden!! Verder kan ik me wel vinden in je tips! (y)
0 Vind ik leuk's
Beaton, S - Anderson, Kyle Over/OnderHoogste uitworp Je weddenschap: Under 119.5
Newton, W - Haines, J Over/OnderHoogste uitworp Je weddenschap: Under 119.5
King, Mervyn - Winstanley. D Over/OnderTotaal aantal legs Je weddenschap: Over 17.5
combi @ 6,82
0 Vind ik leuk's
@henniss ik speel bij william hil hoor :P
0 Vind ik leuk's
thomfr12:
Beaton, S - Anderson, Kyle Over/OnderHoogste uitworp Je weddenschap: Under 119.5
Newton, W - Haines, J Over/OnderHoogste uitworp Je weddenschap: Under 119.5
King, Mervyn - Winstanley. D Over/OnderTotaal aantal legs Je weddenschap: Over 17.5
combi @ 6,82

Hey Tom, jij denk weer unders? lastiggggg
0 Vind ik leuk's
Toppie Joppie
timbarrett:
Lastig nu de odds voor meeste 180's zo laag zijn, bij mervyin king is die wel super hoog!

Ik heb perongeluk een fout gemaakt bij combo 1! Ik speel beide over en dat is ook goed en dat wil ik ook spelen, maar bij mijn bookmaker had ik perongeluk UNDER gedrukt bij steve beaton - kyle anderson.
Dus ik speel bij combo 1: King meeste 180érs, steve beaton - kyle anderson under 118.5 en wes newton johnny haines over 118.5!
Maargoed ik wou/will dus die overs spelen dus heb ook nog combo's met king meeste 180érs en beide over, dus daar ook 100 euro op zoals het moest.
Mocht het fout gaan met steve beaton en die blijft under 118.5 en rest is goed dan heb ik gewoon dikke geluk bij een ongeluk.
0 Vind ik leuk's
Zie nu dat Dean Winstanley een goede voorbereiding heeft gehad met barneveld, hopelijk gooit die niet zo goed zoals barneveld deed! Want heb dus op king..
0 Vind ik leuk's
Ik zet altijd m'n vraagtekens bij de mentale weerbaarheid van King
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.