Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden
10-11-2008 16:31 in Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ga voor Wade +3.5 sets @1,77 (12bet)
Als Wade 3 sets pakt is deze bet al winnend (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel een paar combo's:
- Van Gerwen-Wade, 180's OVER 18.5
- Taylor-Barneveld, 180's OVER 19.5
@3.24
- Van Gerwen-Wade, aantal sets OVER 8.5
- Taylor winst
@2.63
- Van Gerwen-Wade, result 6-4
- Taylor-Barneveld, result 6-4
@42.25 (single en dubbel)
- Van Gerwen winst
- Taylor winst
@1.84
0 Vind ik leuk's
pico020:
Ik speel een paar combo's:
- Van Gerwen-Wade, 180's OVER 18.5
- Taylor-Barneveld, 180's OVER 19.5
@3.24
- Van Gerwen-Wade, aantal sets OVER 8.5
- Taylor winst
@2.63
- Van Gerwen-Wade, result 6-4
- Taylor-Barneveld, result 6-4
@42.25 (single en dubbel)
- Van Gerwen winst
- Taylor winst
@1.84

Was de stakes vergeten zag ik: 10 euro op alle combo's behalve bij de results: 5 euro singles en 5 euro combo.
Ik ben tevreden.
0 Vind ik leuk's
Lekker man, notering van 42 goedhebben. Respect (y)
0 Vind ik leuk's
Idd petje af (y)
Zo'n combo zou ik nooit goed hebben :p
0 Vind ik leuk's
Het is en blijft natuurlijk gokwerk, maar heel erg veel geluk gehad bij Taylor vs Barney. Als ik eerlijk ben had Taylor gewoon 6-1, hooguit 6-2, moeten winnen. Bij Van Gerwen had ik wel het idee van te voren dat het zo zou lopen. Volgens de bookies was Mikey zwaar favoriet, maar die Wade is een vervelende tegenstander die best dodelijk kan uitgooien op momenten dat het nodig is.
0 Vind ik leuk's
Mijn bet
Michael van Gerwen Highest Checkout, Most 180s & Win the match
Odd: 4.00
Motivatie: Ik vond taylor te kwetsbaar in zijn laatste wedstrijd, eergisteren zetten van barneveld even wat druk na die 5-1 achterstand en taylor kon toen erg weinig en waardoor hij erg veel pijlen begon te missen. Van Gerwen heeft altijd wel een goede wedstrijd met soms wat dipjes tussendoor in de wedstrijd MAAR die dipjes duren nooit lang. Als ze beide op hun best gaan spelen dan denk ik dat van gerwen de betere man is ondanks taylor veel heeft gepresteerd in het verleden. En van gerwen maakt het niet uit hoe de tegenstander gooit, hij staat er altijd! Verder natuurlijk ook het incidentje met barneveld op het einde van de wedstrijd, je weet niet hoe het publiek hier op reageert en/of dat Taylor er zelf nog mee zit omdat die daar wel spijt van had.
Van de meeste 180érs ben ik overtuigd dat van gerwen die pakt, hij gooit er zoveel elke keer en taylor gaat vaak voor de triple 19. Enigste waar ik het meest bang voor ben is de highest checkout, dat is meer een 50/50! Maar omdat ik erg overtuigd ben van de meeste 180érs en winst van gerwen, neem ik dat risico maar. Ook omdat van gerwen de triples meer raakt dan taylor. Van gerwen raakt meer triples in de wedstrijd dan singles in een wedstrijd! Werd op tv gezegd. En voor een hoge finish heb je beide triples nodig.
Dus ik ga ervoor!
0 Vind ik leuk's
oftewel het is een nler dus pompen op van gerwen ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik speel:
- Van Gerwen winst
- NY Knicks winst (NBA)
@2.14 (€ 10,00 inzet)
- Taylor-Van Gerwen, aantal sets OVER 11,5
@2.20 (€ 10,00 inzet)
Ik moest ff een combo maken met de winst van Van Gerwen, vanwege de lage odd.
0 Vind ik leuk's
pico020:
Ik speel:
- Van Gerwen winst
- NY Knicks winst (NBA)

@2.14 (€ 10,00 inzet)
- Taylor-Van Gerwen, aantal sets OVER 11,5
@2.20 (€ 10,00 inzet)
Ik moest ff een combo maken met de winst van Van Gerwen, vanwege de lage odd.

Jammer dat Van Gerwen het helemaal kwijt was na de grote kans op 2-5. Heel erg jammer dat ie niet alsnog een setje pakte.
Ondanks deze verloren bets toch nog € 43,70 winst met livebetting op 180's.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.