Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Davis Cup 2016 | Voorbeschouwingen

Vanaf morgen is het weer zover, de Davis Cup! Vorig jaar was het wedden op de Davis Cup een groot succes met de juiste toernooi winnaar op notering 11. Een winnaar voorspellen ga ik niet meteen in de eerste ronde doen, maar vermoedelijk net als vorige jaar vlak voordat de kwartfinales beginnen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 3-03-2016 21:14 Overige sporten en evenementen
in 3-03-2016 21:14 Overige sporten en evenementen
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voorbeschouwing Wedstrijddag 1
Helaas zijn de onderlinge toernooi head 2 head weddenschappen niet erg interessant, polen zou als underdog kunnen stunten maar is in mijn ogen ook weer te riskant omdat Mayer op hardcourt wel erg goed terecht kan en Polen met Hurkacz vermoedelijk 2 partijen verliest.

Przysiezny – Pella (Polen – Argentinie)
Pella een fantastische speler op gravel maar dit betreft een snelle ondergrond en Pella zoals gezegd een gravel speler wat juist een trage baan is. Przysiezny deed het vorig jaar uitstekend tegen Oekraïne in de Davis Cup en heeft het thuis publiek voordeel. Ik zie hier Przysiezny toch als favoriet.

Mijn tips
Przysiezny – Pella +1.5 set handicap Przysiezny @ 2.08 Medium stake
Przysiezny – Pella WInst Przysiezny @ 2.95 Low Stake

Murray – Daniel (Groot-Brittannië – Japan)
Murray voor eigen publiek en neemt de Davis Cup zeer serieus, Groot-Britannië heeft niet voor niets gewonnen. Verder is hij een maand geleden vader geworden en als het in je persoonlijke leven goed zit dan zie je dat ook vaak terug in het spel. Ook een soort van vorm. Ik zie Murray wel een aantal keren per set Daniel breaken.

Mijn tips:
14:00 Murray – Daniel Under 27.5 games @ 1.79 @ Medium Stake

Groth - Isner (Australië - USA)
Groth en Isner hebben beide een fantastische service maar Groth krijgt op hardcourt regelmatig nog een break tegen. De wedstrijd wordt in Australië op gras gespeeld waar Groth een stuk lastiger te breaken is. Isner op gras is bijna onmogelijk om te breaken. Over 43,5 games is ongeveer gelijk aan 4 redelijk lange sets (Hoeven niet eens allemaal tie breaks of 7-5’s te zijn). Als hun service goed verloopt dan worden het lange sets waarbij ieder wel een set weet te winnen.

Mijn tips:
01:00 Groth – Isner Over 43,5 games @ 1.80 Medium Stake

Simon - Pospisil (Frankrijk - Canada)
Simon niet in vorm de laatste tijd, uit de laatste 5 wedstrijden er maarliefst 4 verloren. Hetzelfde geldt voor Pospisil. Simon is een speler die zeer sterk is in rally’s en veel ballen terug slaat waarbij Pospisil een sterke service heeft waar hij op terug kan vallen. Vermoedelijk wint Simon de wedstrijd maar Pospisil zie ik ook nog wel een set pakken met zijn goede service. Over 37,5 is met 4 niet al te hoge sets makkelijk te halen.

Mijn tips:
17:20 Simon – Pospisil Over 37,5 games @ 1.90

Mogelijk volgt er nog meer maar deze springen er bij mij uit.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.