Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de League of Legends Summer Split 2018

League of Legends Summer Split 2018


Vanaf 15 juni (Europa - EULCS) en 16 juni (Noord-Amerika) staat het begin van de Summer Split weer voor de deur. Helaas geen vooruitblik doordat ik nog op vakantie ben en het moeilijk typen is op een telefoon. Verder hadden ook nog niet alle teams hun roster op orde en was het anders gissen geblazen geweest.


Wél ga ik een paar tipjes geven voor beide competities in zijn geheel - vanaf volgende week (week 2 in beide LCS’s) komen er iedere week sowieso vijf voorbeschouwingen! Voor de wedstrijden van deze week geef ik losse tips met korte onderbouwing.


Veel succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 7seas
Country flag7seas in 12-06-2018 15:20 Overige sporten en evenementen
in 12-06-2018 15:20 Overige sporten en evenementen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

18 juni 2018 NALCS


Cloud 9 - Optic Gaming: Optic @ 2.95 (Betsafe, medium)


Cloud 9 heeft zojuist aangekondigd dat Jensen, Sneaky en Smoothie door ‘work ethic issues’ niet zullen starten voor Cloud 9. Ze worden vervangen door Goldenglue, Keith en Zeyzal - allemaal zeer matige spelers. Dit is tevens de eerste game van de nieuwe split en met deze spelers geef ik Optic toch zwaar de overhand. Odd is nog heel erg goed speelbaar en pak hem met medium stake mee.

1 Vind ik leuk's
~

Mee seas low/medstake bij mijn bookie al gedroppt naar 2.5

0 Vind ik leuk's

Persoonlijk zou ik de EULCS deze week laten schieten doordat de meta ook nog vrij nieuw is. Na de eerste week zullen we meer weten hoe de teams omgaan met de nieuwe patch en kunnen we hier ook beter op inspelen.


Deze patch veranderd alles. Het kan zo maar zijn dat op voorhand slechtere teams nu kunnen laten zien wat ze in huis hebben. Als ik een tip zou moeten geven is het om underdogs, zeker in de huidige meta, een grotere kans op een overwinning te geven.

0 Vind ik leuk's
~

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.