Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Formule 1

Goedendag, ik zag hier nog geen topic voor. Als jullie leuke betjes hebben, kunnen jullie ze in dit topic delen. Ik zag voor de Grand Prix van Groot Brittannië een special die mij leuk leek op het eerste oogopslag. Gasly start als 11e en Perez als 20e. Uiteraard moet beide mannen hard werken om de top 10 in te komen, maar Gasly is op Bahrein en zijn DNF in Stiermarken na, dit seizoen telkens in de top 10 beland. Perez moet met zijn Red Bull makkelijk langs auto's als Alfa Romeo en Williams kunnen waardoor er een goede kans is dat hij het ook haalt. Ik hoor graag wat jullie denken!

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daveyvdd
Country flagdaveyvdd in 18-07-2021 10:27 Overige sporten en evenementen
in 18-07-2021 10:27 Overige sporten en evenementen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dat was helaas erg vlug, helaas voor Max :(

0 Vind ik leuk's


Goed bezig.

We hebben het meest aan de tips als ze volgens een goede redenering vooraf worden geplaatst.

7 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Aftertippies, zo mooi

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Mooi dat de Grand Prix op Zandvoort door kan gaan, had het niet helemaal verwacht. Go max!!

0 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Ik zag hier bij Toto: Max wint, Perez en Gasly finishen top 10. @2.75 ik durf hier wel een low stake op te zetten. Gasly P6, Perez P7. zoals ik voorheen heb benoemd, is Gasly met een goed seizoen bezig. Ik zie Gasly en Perez niet - als beide heren niet crashen - buiten de top 10 eindigen. Het risico van crashes heb je altijd bij het betten op F1. Ik hoor graag wat jullie vinden!

0 Vind ik leuk's

Voor 2.75 is dit een veel te lage odd. Vooral als het ook nog gaat regenen vandaag.

0 Vind ik leuk's
.

ik vond deze odd verhoging erg mooi. Max stake is dus wel 20 euro, maar genoeg value wat mij betreft :)

0 Vind ik leuk's

Voorbeschouwing is dan ook geüpdate met deze tip. Weet niet wat de gedachten van TOTO hierbij geweest zijn, maar goed. Laten we meeprofiteren. Come on Max!

0 Vind ik leuk's

1.95 & 3.50 uit de voorbeschouwing zijn raak gegaan. Hoop dat jullie allemaal een leuke racedag hebben gehad en hebben meegeprofiteerd.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.