Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op golf

Ik ben tamelijk hard geinteresseerd in golf en zag dat er nog geen echt topic over bestond voor tips.

Morgen begint de PGA Championship oftewel de 4de major van het jaar. Het is een heel onvoorspelbaar jaar gebleken waarbij de 3 vorige majors steeds voor een nieuwe winnaar zorgde. Je kan Stenson ( The Open ) & Dustin Johson ( U.S. Open) natuurlijk geen kleine golfers noemen maar toch waren het telkens kleinere verrassingen. Ik verwacht ook dat de laatste major voor de nodige verrassingen zal zorgen. Je hebt een bepaald deelnemersveld dat meedoet aan de OS, en al een groot deel met o.a Mcilroy, Day die al hebben afgezegd om vooral klaar te zijn voor de Ryder Cup in september.

Tips PGA Championship:

Dustin Johson top 5 @3 10/10

Dustin heeft een fantastisch jaar en ik zie hem gewoon weer goed presteren. Speelt zeer costant en zal er weer dicht bij zijn. Omdat een overwinning teveel gokken is , speel ik hem top 5

Sergio Garcia top 10 @3 10/10

Sergio Garica zit in bloedvorm. Hij won de AT&T Byron Nelson en werd daarna 2x vijfde op de majors van US Open & The Open. Zelf heb ik hem nog nooit zo dicht zien staan bij een win en dit zou zomaar is het geval kunnen zijn dit weekend. Het zou volledig passen in de trend van dit jaar maar nogmaals vind ik dit teveel gokken, een top 10 plaats geeft een mooie quote en vind ik prima speelbaar.

Jason Dufner top 10 @8 8/10

Dufner is een klasse speler die al eens de PGA Championship won. Hij werd er ook al is 2de en 5de. De voorbije seizoenen van Dufner vielen tegen maar dit seizoen gaat het weer stukken beter. Met een 8ste plaats op de US OPEN en een 22ste plaats op The Open toont hij weer blijk van zijn kunnen. De golfcourse ligt hem perfect en ik verwacht dan ook een goeie prestatie

Outside picks:

Brandon Grace top 5 @11 & Brandt Snedeker top 5@13 ( beide 2/10)

Grace speelt de laatste tijd altijd mee in de majors, vooral dan in the US Open & The PGA. Momenteel onderschatten de bookies hem door zijn matige prestatie op The Open. Deze wordt gespeeld in Europa en is niet vergelijkbaar met The PGA, daarom geef ik hem toch een kans op top 5.
Snedeker heeft al verschillende overwinningen behaald op de PGA tour. Hij begon het jaar wervelend maar zakte daarna wat in. Nu lijkt hij met zijn 5de plaats in Canada terug in betere vorm, het is nu aan hem om dit te bevestigen op the PGA Championship.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar akselvermassen
Country flagakselvermassen in 27-07-2016 12:37 Overige sporten en evenementen
in 27-07-2016 12:37 Overige sporten en evenementen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
akselvermassen:
Na het verlies van 10 punten bij de PGA Championship heb ik besloten wat wijdere picks te nemen.
De travelers valt dit jaar op een andere datum dan de voorbije jaren en toppers die meedoen zoals Watson moeten volgende week al spelen in Rio. De grote vijf sturen hun kat en daarom laat ik de grote favorieten links liggen. Ik zal meer kijken naar spelers die het al vaker goed deden op de travelers en spelers die geschikt zijn voor de 70 par course. Inzetten blijven ook beperkt omdat ik stiekem al met mijn hoofd in Rio zit.


Aaron Baddeley top 20 @3.75 6/10

Baddeley is een speler perfect geschikt voor deze course. Hij haalde na vijf jaar nog is een tornooizege in barbados en heeft dus veel vertrouwen gepakt. Hij stond al is dicht bij een overwinning in de travelers maar liet dit toen schieten in de laatste 9 holes. Vaak volgen goeie prestaties van Baddeley elkaar rap op. Dat hij nu 2 weken eerder een eerste plaats behaalde laat me denken dat hij nu een goed resultaat zal halen op een terrein dat hem ligt.


Ryan Moore top 20 @3.50 4/10

Als jullie even opzoek werk doen naar Ryan Moore, denken jullie dat hij geen kans maakt. Wel dat zou ik ook denken. Maar als je wat dieper begint te graven zie je dat Ryan Moore, ondanks altijd matige seizoenen, het bijna altijd goed doet in the travelers. Hij haalde er bijna altijd een top 10 plaats. Dit is niet alleen zo bij de travelers. Ryan doet het altijd goed in dezelfde tornooien, zoals o.a the northern trust open waar hij een 10de plaats haalde dit jaar. Dus verwacht ik hem deze week ook weer in de bovenste regionen.



Ryan Moore haalde het dus een kleine winst van 4 punten!
0 Vind ik leuk's
Winst is winst (y)
Om mijn verlies te beperken had Paul Casey level par, of liefst -1 moeten slaan op de laatste 5 holes. Het werd helaas +3.

Heb je al gedachten om te delen over het olympische golftoernooi?
Wat ik ervan weet is, dat het een relatief korte links course is. Lijkt me niet voor iedereen geschikt.
0 Vind ik leuk's
Vind het te moeilijk om te veel te voorspellen voor Rio.

Ik neem dan ook Sergio Garcia top 5 @2.35 2/10
0 Vind ik leuk's
De naam die al de hele week door mijn hoofd zingt is Matt Kuchar.

Each way bet 2.50 @ 18 (en dus idem voor top 5 @ 4.50)

Hij is een goede wind speler en die wind kan nog wel eens een rol gaan spelen.

Daarnaast 5.00 @ 4 voor een Top 10 klassering van onze eigen Joost. Een beetje chauvinisme moet kunnen.
0 Vind ik leuk's
silap:
De naam die al de hele week door mijn hoofd zingt is Matt Kuchar.
Each way bet 2.50 @ 18 (en dus idem voor top 5 @ 4.50)
Hij is een goede wind speler en die wind kan nog wel eens een rol gaan spelen.
Daarnaast 5.00 @ 4 voor een Top 10 klassering van onze eigen Joost. Een beetje chauvinisme moet kunnen.


3e Plek voor 'Kooch' .. nice! En wat een slotronde! Joost kon helaas weinig klaarspelen.
Per saldo kleine winst.

Ryan Moore doet het nu lekker in America. Drie slagen voor op de rest, met nog 5 holes te spelen.

Ik weet niet of ik voor aankomende donderdag nog bets ga plaatsen.
Interessant is wel, dat het Wyndham Championship het laatste toernooi is voor de Playoffs.
Do or die voor sommigen. Dat kan interessante bets en uitslagen opleveren.
0 Vind ik leuk's
Ik ben weer terug na de herexamens en heb 1 premium pick voor de Deutsche Bank fedexcup in Amerika

Jordan Spieth top 10 @2.38

Spieth speelt beter en beter, hij is geen grote hitter maar zijn putting werk is fenomenaal. Dit weekend wordt er op poa greens gespeeld , hierop is putting nog belangrijker en laat Spieth nu een van de beste putters zijn ter wereld. Vorige week toonde hij aan dat hij zijn puttingvorm heeft terugvonden. Als hij genoeg fairways hit, iets wat ik wel zie gebeuren, is top 10 een formaliteit.
0 Vind ik leuk's
akselvermassen:
Ik ben weer terug na de herexamens en heb 1 premium pick voor de Deutsche Bank fedexcup in Amerika

Jordan Spieth top 10 @2.38

Spieth speelt beter en beter, hij is geen grote hitter maar zijn putting werk is fenomenaal. Dit weekend wordt er op poa greens gespeeld , hierop is putting nog belangrijker en laat Spieth nu een van de beste putters zijn ter wereld. Vorige week toonde hij aan dat hij zijn puttingvorm heeft terugvonden. Als hij genoeg fairways hit, iets wat ik wel zie gebeuren, is top 10 een formaliteit.


Kan je eens een overzichtstabel weergeven van je winst dat je gemaakt hebt in golf?
Met andere woorden welke yield heb je voor golf?

Met welke stake speel je de pick van jordan spieth?
0 Vind ik leuk's
sportgambler:
akselvermassen:
Ik ben weer terug na de herexamens en heb 1 premium pick voor de Deutsche Bank fedexcup in Amerika

Jordan Spieth top 10 @2.38

Spieth speelt beter en beter, hij is geen grote hitter maar zijn putting werk is fenomenaal. Dit weekend wordt er op poa greens gespeeld , hierop is putting nog belangrijker en laat Spieth nu een van de beste putters zijn ter wereld. Vorige week toonde hij aan dat hij zijn puttingvorm heeft terugvonden. Als hij genoeg fairways hit, iets wat ik wel zie gebeuren, is top 10 een formaliteit.


Kan je eens een overzichtstabel weergeven van je winst dat je gemaakt hebt in golf?
Met andere woorden welke yield heb je voor golf?

Met welke stake speel je de pick van jordan spieth?


speel 10/10 op mijn bet deze week.. zoals je ziet ben ik nog maar recent bezig met het gokken op golf nadat ik het eerst nauwlettend heb gevolgd en geprobeerd heb bepaalde trends te achterhalen. Ik denk dat het pas duidelijk wordt over enkele maanden hoe het loopt.
0 Vind ik leuk's
akselvermassen:
sportgambler:
akselvermassen:
Ik ben weer terug na de herexamens en heb 1 premium pick voor de Deutsche Bank fedexcup in Amerika

Jordan Spieth top 10 @2.38

Spieth speelt beter en beter, hij is geen grote hitter maar zijn putting werk is fenomenaal. Dit weekend wordt er op poa greens gespeeld , hierop is putting nog belangrijker en laat Spieth nu een van de beste putters zijn ter wereld. Vorige week toonde hij aan dat hij zijn puttingvorm heeft terugvonden. Als hij genoeg fairways hit, iets wat ik wel zie gebeuren, is top 10 een formaliteit.


Kan je eens een overzichtstabel weergeven van je winst dat je gemaakt hebt in golf?
Met andere woorden welke yield heb je voor golf?

Met welke stake speel je de pick van jordan spieth?


speel 10/10 op mijn bet deze week.. zoals je ziet ben ik nog maar recent bezig met het gokken op golf nadat ik het eerst nauwlettend heb gevolgd en geprobeerd heb bepaalde trends te achterhalen. Ik denk dat het pas duidelijk wordt over enkele maanden hoe het loopt.


Bedankt voor je reactie

Misschien nog een klein puntje, kan je de volgende keer je stake vermelden + ook vanaf welke odd de value wag is?
0 Vind ik leuk's
Rickie Fowler top 20, odd 2.0 10/10

Rickie Fowler moet zich nog steeds bewijzen voor een wildcard voor de ryder cup. Het is het laatste tornooi waar hij zich kan bewijzen. Het probleem bij Fowler ligt eraan dat hij altijd wel 1 slechte ronde heeft en dit meestal zijn score verpest. Daarom ga ik voor een wide pick van top 20 aan een mooie odd 2. Heb vrij veel vertrouwen in deze pick maar golf blijft golf.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.