Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Perth Masters Darts 2015

Wie zien jullie dit tornooi winnen?

Van Gerwen is duidelijk de te kloppen man. Ik heb hem genomen tegen 2.75 als eindwinnaar gezien zijn echte winnaarsmentaliteit en hij dit tornooi nog nooit won(is ook slechts 2de keer dat ze dit organiseren;-) ).

Wright zie ik als outsider tegen 17.00 komt wel al Wade tegen in ronde 2.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wiezw
Country flagwiezw in 14-08-2015 08:20 Overige sporten en evenementen
in 14-08-2015 08:20 Overige sporten en evenementen
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ajay070:
Phil Taylor - Gary Anderson 2 @2,10

Een hele mooie quotering voor Gary Anderson, komt ook omdat hij gister heel slecht begon. Deze halve finale was ook op het Japan darts Masters dat met 8-7 gewonen werd door Phil Taylor. Bij Gary zat die wedstrijd alles tegen, hij kon op 4-2 komen in legs, maar dacht dat hij 36 over had ipv 32. Zo een grote fout zal hij nu niet meer makn en hij zal zijn revanche wel willen nemen tegen Phil. Het is nu first to 10 legs.


jammer, vandaag was het scorend vermogen terug bij Anderson maar de dubbels liepen dit keer niet lekker. Hoog niveau van beide spelers, in elke leg was er druk op het behouden van de eigen leg.
0 Vind ik leuk's
Van Gerwen was echt zwak toen het 9-9 was dacht ik nu gaat hij het helemaal afmaken. Ik ga niet snel meer op eindwinnaar spelen denk ik.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.