Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Seizoensweddenschappen Tennis 2016

Dit betreft Seizoensweddenschappen dus geen losse tennis wedstrijden.
Hier is namelijk al een apart tennis wedden topic voor.

Zelf heb ik al een goede ervaring met seizoens weddenschappen zoals bij de Davis Cup vorig jaar. Je moet hier wel veel geldud voor hebben want ik moest er zo'n 6 maanden op wachten maar op gegeven moment vergeet je dat je op de wedstrijd hebt ingezet en opgegeven moment kan er een leuke bedrag bijgeschreven worden bij de bookmaker. Voor sommige is dat geduld niet weggelegd en voor sommige zoals mij vinden dat niet erg. Nu ben ik gaan kijken of ik weer iets leuks kan spelen en ik heb er 1 gevonden! Deze wil ik graag delen.

Het viel mij op dat er een leuke bet stond bij Unibet voor het wedden op het 2016 tennis seizoen, namelijk hoeveel Grand Slams wint Novak Djokovic in het jaar 2016. Deze bet is te vinden bij Unibet onder: Tennis / ATP / Season Bets.

Gezien de vorm van Novak Djokovic en hij telkens beter lijkt te worden zie ik hem dit jaar weer minstens 3 titels pakken. Ik vind het een interessante odd namelijk 3 titels winnen is 5.00 en 4 titels winnen is 9.00. Ik zie hem niet gauw gestopt worden (al zijn blessures helaas altijd mogelijk). Ook kan er een dag bij zitten dat iemand echt beter is zoals Warwrinka in de Roland Garros finale. Toch heb ik er een goed gevoel over en ik heb een leuke manier om deze bet te spelen. Ik zie Djokovic toch nog voor de komende jaren het tennis domineren.

Ik speel het op deze manier:
€ 150,00 op: Novak Djokovic wint 3 grandslams @ 5.00 = € 750,00
€ 85,00 op: Novak Djokovic wint 4 grandslams @ 9.00 = € 765,00

Ongeacht of hij er nu 3 of 4 wint, dan maak ik een winst van ruim € 500,00
In het ergste geval verlies ik € 235,00.

Op gegevens moment toen ik inzetten op de odd 9 kreeg ik wel de vraag of ik inzet wou laten approven door het unibet team, dit gedaan en unibet heeft hem vanzelf binnen enkele minuten goedgekeurd. Dus als je de bet plaats en unibet zegt je need approval dan gewoon op wait for approval drukken. Dit kost vaak maar enkele minuten.

Mochten jullie nog meer leuke seizoens tennisbets zien dan graag in het topic laten weten
Helaas viel deze seizoensbet mij wat te laat op en sluit de bet vanavond om 22:59 al. Wil je dit ook doen dan moet je er dus snel!! bij zijn! Na de Australian Open gooien ze vast de seizoensbets weer open, de seizoensbets zag ik namelijk steeds geupdate worden in het jaar dus dat zal vast nu weer gebeuren. Er kunnen dit jaar dus ook op een later tijdstip nog leuke seizoensbets komen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 17-01-2016 18:51 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2016 18:51 Overige sporten en evenementen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Odds ondertussen gedropt naar 4.00 en 6.00. Zelf nog meegepakt op de originele odds (Y)
0 Vind ik leuk's
dennicism:
Odds ondertussen gedropt naar 4.00 en 6.00. Zelf nog meegepakt op de originele odds (Y)


Dat is snel gezakt! Ik zie de bets nu inmiddels nergens meer staan, had je deze nog bij uni kunnen pakken of bied een andere bookie ze aan.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
dennicism:
Odds ondertussen gedropt naar 4.00 en 6.00. Zelf nog meegepakt op de originele odds (Y)


Dat is snel gezakt! Ik zie de bets nu inmiddels nergens meer staan, had je deze nog bij uni kunnen pakken of bied een andere bookie ze aan.


Jup op Unibet, op de 17e. Zie dat ze inderdaad ATP (performances) hebben weggehaald nu.
0 Vind ik leuk's
Lijken allebei wel +ev, maar met mn kleine bankroll heb ik geen zin om heel lang te wachten of ik ROI op mn bets krijg
0 Vind ik leuk's


De eerste grandslam binnen, nog 2 van de 3 te gaan!
0 Vind ik leuk's
@timbarrett Haha, mooi gemaakt!

Het is te hopen voor je dat Nole ook Roland Garros wint, dan zit je toch iets lekkerder
0 Vind ik leuk's
robs234:
@timbarrett Haha, mooi gemaakt!

Het is te hopen voor je dat Nole ook Roland Garros wint, dan zit je toch iets lekkerder


Haha ja inderdaad! Denk dat die wel extra gemotiveerd is, Roland Garros heeft die nog nooit gewonnen.
Vorig jaar al dichtbij, al werd die in de finale wel gedomineerd door Warwrinka.

Maar als die Roland Garros wint dan een extra goed gevoel over!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.