Wedden op Tennis: ATP, WTA, Challengers & ITF
Gezien we het vorige topic hebben omgebouwd tot 'tips van RKANTJO42', hebben we even een nieuw topic aangemaakt voor al jullie tennis tips van vandaag. Zoals altijd: onderbouwing van je tips, alsook het vermelden van je stakes wordt gewaardeerd. Was je tip goed of fout, geef 'm dan achteraf (om het overzicht te bewaren) even een kleurtje.
Verder zijn er natuurlijk nog onze tennis voorbeschouwingen, voor wat extra inspiratie :-)
Goooood luck!
Ben zelf geen tenniskenner maar een aantal tips opgevangen uit de chat:
Blinkova @1,6
Kuhn @1,67
Rybakina 2-0 @2
Evans @1,77
Bouzkova @1,64
Ben zelf geen tenniskenner maar een aantal tips opgevangen uit de chat:
Blinkova @1,6
Kuhn @1,67
Rybakina 2-0 @2
Evans @1,77
Bouzkova @1,64
Sorry las jouw tips net pas Kreggie.
Rybakina heeft zaterdagochtend alleen wel een finale in Shenzhen gespeeld en speelt net iets meer dan 48 uur later haar eerste ronde partij in Hobart, Australië, lijkt me niet helemaal ideaal. Evans in bloedvorm, speelt alleen wel tegen Bublik, is op z'n best ook een gevaarlijke speler. Desondanks is Evans natuurlijk terecht favoriet.
Komen er tips voor aankomende nacht?
Mogelijk speel ik zelf het volgende
Mahut @1,53
Copil @1,43
Kenin @1,6
Kudermetova @1,5
Wat denken de kennis hiervan?
Prima Kreggie
Ik ga nu het schema checken. Zal deze post telkens editen
Harris + Struff @ 2.21 (Unibet, low)
Mertens 2-0 + Ramos-Vinolas @ 2.42 (Unibet, low)
Kenin + Hurkacz @ 2.41 (Unibet, medium)
Cabrera @ 2.70 (Betfair, low)
Qualies Australian Open zijn al twee uur uitgesteld en kans zit er dik in dat deze met onweer op komst helemaal niet worden gespeeld vannacht. Spelers zullen dan later in de week 2x op een dag moeten spelen of qualies eindigen in het weekend.
AO Mannen:
Couacaud @ 1.75 (Unibet, medium)
AO Dames:
Op Ladbrokes kan je de bet Clijsters top 100 spelen odd 4.00
Hoe schatten jullie de kans in dat Clijsters dit lukt voor het einde van het jaar?
Lijkt mij een hele mooie. Als Clijsters komende weken beter en meer wedstrijd fit wordt is dat een hele mooie. Heel de tour is zo wisselvallig. 2 goede resultaten en ze is goed opweg?
Lijkt mij een hele mooie. Als Clijsters komende weken beter en meer wedstrijd fit wordt is dat een hele mooie. Heel de tour is zo wisselvallig. 2 goede resultaten en ze is goed opweg?
Net mijn bet willen plaatsen en kan maximaal 1€ inzetten op deze weddenschap.
Echt belachelijk van Ladbrokes
Hoe schatten jullie de kans in dat Clijsters dit lukt voor het einde van het jaar?
Bedankt voor de tip! Ik heb er 100 op kunnen zetten. Meer gaat jammer genoeg niet bij mij.
Top 100 moet wel haalbaar zijn. In haar 1ste wedstrijd sinds jaren verloor ze met 6-2 en 7-6 van de Spaanse Garbiñe Muguruza nr16 vd WTA ranking. Ze had de 2de set ook kunnen winnen en dat gebeurd niet zomaar tegen nr16 vd wereld. Nu ze meer wedstrijdritme op zal doen zullen de resultaten ook gaan verbeteren.