Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen 2017

Voorbeschouwing AK Paris-Nice staat online.

Later vanavond volgt voorbeschouwing op de eerste etappe.

https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/wielrennen/parijs-nice-algemeen-klassement-05-03-2017/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar futre
Country flagfutre in 4-03-2017 20:22 Overige sporten en evenementen
in 4-03-2017 20:22 Overige sporten en evenementen
190 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Landa @4,40 medium stake
Rolland @17 low stake
Fraile @23 low stake

Ik denk dat Landa de grootste kans maakt morgen. Hij staat er slecht voor in het klassement na zijn valpartij, maar zijn benen lijken weer in orde. In de 11e etappe (gewonnen door Fraile) was hij zijn benen aan het testen, en afgelopen zaterdag klom hij met de besten mee omhoog. Hij had aangegeven voor een ritzege te gaan in de 3e week, en vandaag is één van zijn grote kansen. Hij kan mee in de vlucht, maar hij heeft ook bewezen de toppers te kunnen volgen. Hierdoor kan hij op 2 verschillende manieren om de dagzege strijden, waardoor er wel value zit in zijn lage quotering. Ook voor de bergtrui zal er vol gestreden worden. Met name op de Mortirolo, waar dubbele punten te verdienen zijn, zal er hard gereden worden. Rolland en Fraile hebben van deze bergtrui hun hoofddoel gemaakt en zullen er dus alles aan doen om mee te zitten in de ontsnapping. En mocht de ontsnapping het redden (waar ik wel vanuit ga), behoren zij tot de favorieten van de dagzege.

H2H
Dupont vs. Monfort --> Monfort Q2.20
Anton vs. Fraile --> Fraile Q1.86

Monfort heeft al enkele jaren dezelfde tactiek in grote rondes. Eerst wat tijd verliezen, om vervolgens in de slotweek een mooie plek in het klassement op te eisen door mee te zitten in de vlucht. Ik verwacht dat hij probeert om mee te zitten, terwijl Dupont waarschijnlijk bij zijn kopman Pozzovivo moet blijven. Zoals ik hierboven al zei zal Fraile mee willen zitten in de vlucht. Mocht Anton ook in de ontsnapping zitten, verwacht ik dat hij dan vooral in dienst van Fraile zal rijden en dus zie ik Fraile hoger eindigen
0 Vind ik leuk's
Ik denk ook Landa. Formolo zoi ik niet spelen die is zondag gevallen.
0 Vind ik leuk's
scottyboy1703:
Morgen wat kleingeld op
Yates @26,00
Costa @41,00

Denk dat Costa het juist liet lopen om een gat te trekken tussen de tijden voor het klassement zodat hij niet meer gevaarlijk is voor het klassement en eventueel in een ontsnapping losgelaten kan worden. De ploeg van Yates liet de ontsnappers gisteren niet ontsnappen en de enige reden waarom ze dat zouden doen is dat Yates goede benen heeft. Yates is ook geen directe dreiging op dit moment nog voor Dumoulin of Quintana en die zullen dus meer naar elkaar kijken. Zie Costa meegaan in een vroege ontsnapping.


Ik denk dat deze cols te lastig zijn voor Costa. Denk dat de hij zich zal richten op de etappe van woensdag. Een typische vluchtersrit met een mooie aankomst voor hem. Yates staat voor een vlucht iets te kort in het klassement om mee te zitten in de vlucht van de dag. Renners uit de top 10 willen hun plek verdedigen en zullen hem zeker niet zomaar laten meeschuiven. Ook Quintana zal hem geen minuten cadeau doen en de vluchters kort houden verwacht ik. Overigens reed Orica vooral op kop omdat het een aankomst was die Yates goed ligt, maar hij maakte geen heel bijzondere indruk dus ik vrees dat zijn benen niet bijzonder goed zijn. Al hoop ik persoonlijk dat hij nog richting de top 5 kan klimmen
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag een paar long shots.

Montaguti @34
Molard @51
Bilbao @67
Devenyns @101
Modolo @151
0 Vind ik leuk's
devenyns nu nog @10 zou wat zijn zeg
0 Vind ik leuk's
.
Helaas, net een demarrage te vroeg.
0 Vind ik leuk's
Wat verwachten jullie van een mooie bergrit van vandaag?
0 Vind ik leuk's
Mijn renners voor vandaag
Luis Leon Sanchez @36
Jan Hirt @48
Adam Yates @50
Valerio Conti @51
Diego Rosa @51
Giovanni Visconti @51
Bauke Mollema @51
Ruben Plaza @55
Patrick Konrad @95
Hubert Dupont @101
Laurens de Plus @101
Joe Dombrowski @120
Michael Woodsi @120
0 Vind ik leuk's
Ik speel zelf:

Dumoulin @9
Kruijswijk @41
Mollema @51
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.