Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tour de France 2012

Beste medewedders op VW,
Vanaf aanstaande zaterdag, 30 juni, is het zover. De Tour de France 2012 gaat beginnen. Deze begint met een tijdrit in over 6 kilometer in Luik.
Op verschillende sites kun je meedoen met Tourpoules, maar wat is nu leuker dan een Tourpoule met de leden van VW? Daarom heb ik me alvast ingeschreven via deze link: Ga naar http://tourpoule.telesport.nl/Home.aspx en schrijf je in.
Daarna is het stappenplan als volgt:
1. Meld je aan,
2. Selecteer 20 renners,
3. Selecteer 9 renners per etappe
4. Daarna klik je op Subpoule en dan vul je onderstaande gegevens is:
Naam subpoule: SuperTourPoule2012
Wachtwoord Subpoule: Tour2012
Als jullie vragen hebben, hoor ik het graag!! Stuur me maar een PM of spreek me ff aan op de chat;)
Succes!! Moge de beste winnen!!(y)
Groeten Riquerdo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar riquerdo
Country flagriquerdo in 27-06-2012 08:40 Overige sporten en evenementen
in 27-06-2012 08:40 Overige sporten en evenementen
84 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb zojuist een bet afgesloten, Menchov haalt top 6 in eindrangschikking tour @ 2.16
Menchov reed een ijzersterke proloog, is scherp en wil zich deze tour gaan laten zien.
Deze odd staat naar mijn mening veel te hoog voor de in vorm verkerende Menchov, die het totaalplaatje heeft om in het klassement mee te gaan doen (tijdrijden/klimmen)
Er bestaat natuurlijk altijd een kans dat hij door omstandigheden af moet stappen, maar dat risico neem ik voor lief. Ook is het mogelijk om hem te laten eindigen op het podium in Parijs, hierbij heb je een odd van 4.0, ook deze speel ik voor een kleine stake.
Wat denken jullie van morgen? Gaat Sagan er wederom mee aan de haal of verwachten jullie een verrassende winnaar?
0 Vind ik leuk's
voorkennis:

Wat denken jullie van morgen? Gaat Sagan er wederom mee aan de haal of verwachten jullie een verrassende winnaar?

Sagan is overal wel de favoriet om te gaan winnen echter het is wielrennen dus de kans dat hij niet wint is groter dan dat hij wel wint.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
123wags:
Riquerdo, dankzij jou krijgt deze Tour alweer een extra dimensie. Bedankt voor dit initiatief!

Graag gedaan, wags:) Dat de beste maar moge winnen!!(y) Succes!!(y)
0 Vind ik leuk's
nottripping:
Je kan niet bij elkaar kijken voor de etappes of wel?

Nottripping, vanaf het moment dat de inschrijving gesloten is, kun je bij anderen in de subpoule zien welke renners er geselecteerd zijn voor een bepaalde etappe:)
0 Vind ik leuk's
wedden:
Ik heb ook een team aangemaakt en zal mij spoedig bij de subpoule gaan voegen. In ieder geval een erg leuk initiatief voor de voetbal arme tijden tijdens de zomer (y)

Het is idd weer eens wat anders en aangezien alle sporten hier voorbij kwamen en velen van ons redelijk veel van wielrennen weten, is dit een leuk vermaak tussen de voetbalactiviteiten door:)
0 Vind ik leuk's
Ik zie dat ik meer punten heb dan jullie allemaal in de subpoule hahah, heb 580 ptn, naam is forzaroda. Vandaag 41ste in dagklassement door Velits en heb Sagan kopman dus.
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Gaat Cavendish (2.00) vandaag de etappe van gisteren rechtzetten?
Wat gaat het worden.
Greipel 3.20
Sagan 13.00
Gossie 11.00
Petachi zelfs 16.00
0 Vind ik leuk's
-

Kenny van Hummel raakte woensdag wonder boven wonder niet betrokken bij de grote valpartij die de finale van de rit naar Rouen ontsierde. De sprinter van Vacansoleil-DCM wist te voorkomen dat hij onderuit ging. “Ik heb een engeltje op mijn schouder gehad," reageerde hij na afloop.
Van Hummel heeft geluk gehad. "Ik zat er eigenlijk middenin, maar desondanks viel ik niet. Ongelofelijk. Ik moest wel vol in de ‘ankers’. Opeens lagen ze daar. Ik kon er nog net tussendoor slalommen, maar ik was wel op slag kansloos. Marco en Kris zouden me hebben gelanceerd, dus we hadden goede ijzers in het vuur. Tot dusver hebben we gewoon dikke pech gehad. Dat is zuur. Ik voel me goed en zat vandaag in een heel goede positie. In het wiel bij Cavendish… dat is toch dé man.”
Vandaag krijgt de sprinter opnieuw een kant. In de rit naar Saint Quintin is er vanwege de vlakke aankomst opnieuw een grote kans op een massasprint.
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Etappe 5
Favorieten
Wanneer het met een massasprint eindigt, mag Mark Cavendish opnieuw aangemerkt worden als topfavoriet. Maandag liet hij in Doornik zien dat hij niet eens een treintje nodig heeft om Touretappes te winnen. Dinsdag demonstreerde hij tijdens de tussensprint wederom zijn klasse. Aangezien zijn kopman Bradley Wiggins er alles aan zal willen doen om in de voorste groep te eindigen, is de kans groot dat Cavendish kan meeliften. In een massasprint is hij (ook nu hij een paar kilo lichter is) maar door een enkeling te kloppen.
Een van de renners die Cavendish kan verslaan is André Greipel. De Duitser kwam in Doornik enkele centimeters te kort voor zijn tweede Tourzege en zal erop gebrand zijn om dit keer wel als eerste over de streep te komen. Dan zal hij echter ook erkende topspurters als Goss, Petacchi en Farrar achter zich moeten laten. Zijn Belgische ploeg zou hem probleemloos door deze nerveuze etappe moeten kunnen loodsen.
Peter Sagan is met twee overwinningen de revelatie van deze Tour. De jonge Slowaak is echter vooral sterk tijdens lastige aankomsten heuvelop en heeft zelf al aangegeven dat hij wat betreft massasprints in de Tour nog veel te leren heeft. De verwachting is dat hij het hier tegen de echte toppers (nog) moet afleggen.
Bij de Nederlanders zijn er twee renners die een mooie klassering neer moeten kunnen zetten. Traditioneel zouden onze landgenoten goed om kunnen gaan met waaiervorming. Bij Argos toonde Tom Veelers zich maandag een uitstekende vervanger voor zijn zieke kopman Kittel. Vacansoleil-DCM hoopt nog steeds op de kwaliteiten van Kenny van Hummel. Bij Rabobank rekent men op de Australiër Renshaw, die in Doornik als negende eindigde.
Favorieten
**** Mark Cavendish
*** André Greipel, Matthew Goss
** Peter Sagan, Yauheni Hutarovich, Alessandro Petacchi
* Mark Renshaw, Tyler Farrar, Tom Veelers, Kenny van Hummel
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
zelf speel ik voor E5 cav op winst, die is bloedlink en zwaar pissed naar wat gisteren is gebeurd.
Verder had ik op unibet nog 1 gevonden wiggins wint/verliest de race. Deze heb ik opgepakt voor 1,57 dat hij niet wint, misschien nog wel een leuke voor de andere tour liefhebbers
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.