Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tour de France 2012

Beste medewedders op VW,
Vanaf aanstaande zaterdag, 30 juni, is het zover. De Tour de France 2012 gaat beginnen. Deze begint met een tijdrit in over 6 kilometer in Luik.
Op verschillende sites kun je meedoen met Tourpoules, maar wat is nu leuker dan een Tourpoule met de leden van VW? Daarom heb ik me alvast ingeschreven via deze link: Ga naar http://tourpoule.telesport.nl/Home.aspx en schrijf je in.
Daarna is het stappenplan als volgt:
1. Meld je aan,
2. Selecteer 20 renners,
3. Selecteer 9 renners per etappe
4. Daarna klik je op Subpoule en dan vul je onderstaande gegevens is:
Naam subpoule: SuperTourPoule2012
Wachtwoord Subpoule: Tour2012
Als jullie vragen hebben, hoor ik het graag!! Stuur me maar een PM of spreek me ff aan op de chat;)
Succes!! Moge de beste winnen!!(y)
Groeten Riquerdo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar riquerdo
Country flagriquerdo in 27-06-2012 08:40 Overige sporten en evenementen
in 27-06-2012 08:40 Overige sporten en evenementen
84 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mijn 2 laatste etappes, met tourspel van telegraaf, ook aardig wat punten gehaald.
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Zag net nog dat wij het met de subpoule erg goed doen 40ste van de 3259 deelnemende teams. Hopelijk lukt het ons om deze lijn door te zetten.
Gaat hier ook lekker laatste rondes 2x 1ste in subpoule klassement en vandaag 2de. Ben er nu wel achter dat ik het van de berg etappes moet hebben. Volgend jaar ga ik voor meer evenwicht in het team want met de sprints behaalde ik echt belabberde scores.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
zonet enkele bets geplaatst
voor de rit van morgen: Martin finisht voor Vandevelde @ 2.4.
Kan wel beide kanten uit (zeker omdat ik me niet echt kan baseren op een aankomst boven na een deftige klimrit)
maar 2.4 lijkt me wel goede value voor Martin. Die rit die Froome won was hij toch ruim voor VDV
En heb ook ff wat geld ingezet dat Froome op het podium eindigt @ 1.66. Zeker met nog een tijdrit in het verschiet zie ik echt niemand die van 't podium houden. Of hij zou veel tijd moeten verliezen omdat Wiggins er door zakt en men hem verplicht bij Wiggins te blijven. Zou ik wel dom vinden, maar ik zie ze er nog toe in staat (cfr. Vuelta 2011)
0 Vind ik leuk's
wel gemerkt dat die odds voor Froome op betfair pak hoger liggen.1.81 namelijk.
Lijkt me wel cava bet.
(ik bette op bet365 dus, maar ik moet daar toch nog €450 staken om m'n bonus te knn withdrawen dus ja, wil da zo snel mogelijk clearen)
0 Vind ik leuk's
wie zien jullie eigenlijk het jongerenklassement winnen?
Ik zie dat de huidige leider (Tejay Van Garderen) odd krijgt van 5.6
en Taaramae slechts 1.45
en Pinot 4.2
waarom in godsnaam krijgt die Taaramae zo'n lage odd. Precies of het is Andy Schleck de voorbije jaren.
Ik denk dat Van Garderen mss wel een kans maakt. Heeft volgens mij wel wa progressie gemaakt tov andere jaren.
0 Vind ik leuk's
meeste punten van de subpoule vandaag:P
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
lorro:
wie zien jullie eigenlijk het jongerenklassement winnen?
Ik zie dat de huidige leider (Tejay Van Garderen) odd krijgt van 5.6
en Taaramae slechts 1.45
en Pinot 4.2
waarom in godsnaam krijgt die Taaramae zo'n lage odd. Precies of het is Andy Schleck de voorbije jaren.
Ik denk dat Van Garderen mss wel een kans maakt. Heeft volgens mij wel wa progressie gemaakt tov andere jaren.

Omdat Taaramae ook kopman is van zijn ploeg, en Tejay knecht van Evans. Die zal zich nog gaan opofferen (misschien morgen al), terwijl bij Cofidis juist iedereen in dienst rijdt van Taaramae.
Moet wel gezegd dat 5.6 een hoge odd is en misschien dus een gokje waard.
0 Vind ik leuk's
Van Garderen kan niet klimmen (y).
0 Vind ik leuk's
Ga vandaag voor etappewinst Rolland, Mouncoutie of Nibali
Edit: Toppertje die Roland
0 Vind ik leuk's
-
mercurial:
Van Garderen kan niet klimmen (y).

Ja dat hebben we vandaag gezien ;-)
jammer datk ni op m'n eigen gevoel ben afgegaan, want die goeie odd is natuurlijk wel weg nu :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.