Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tour de France 2012

Beste medewedders op VW,
Vanaf aanstaande zaterdag, 30 juni, is het zover. De Tour de France 2012 gaat beginnen. Deze begint met een tijdrit in over 6 kilometer in Luik.
Op verschillende sites kun je meedoen met Tourpoules, maar wat is nu leuker dan een Tourpoule met de leden van VW? Daarom heb ik me alvast ingeschreven via deze link: Ga naar http://tourpoule.telesport.nl/Home.aspx en schrijf je in.
Daarna is het stappenplan als volgt:
1. Meld je aan,
2. Selecteer 20 renners,
3. Selecteer 9 renners per etappe
4. Daarna klik je op Subpoule en dan vul je onderstaande gegevens is:
Naam subpoule: SuperTourPoule2012
Wachtwoord Subpoule: Tour2012
Als jullie vragen hebben, hoor ik het graag!! Stuur me maar een PM of spreek me ff aan op de chat;)
Succes!! Moge de beste winnen!!(y)
Groeten Riquerdo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar riquerdo
Country flagriquerdo in 27-06-2012 08:40 Overige sporten en evenementen
in 27-06-2012 08:40 Overige sporten en evenementen
84 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nieuwe dag nieuwe kansen, wat wordt het jongens
0 Vind ik leuk's
-
lorro:
mercurial:
Van Garderen kan niet klimmen (y).

Ja dat hebben we vandaag gezien ;-)
jammer datk ni op m'n eigen gevoel ben afgegaan, want die goeie odd is natuurlijk wel weg nu :p
lorro:
mercurial:
Van Garderen kan niet klimmen (y).

Als je het wielrennen een beetje volgt weet je dat. Gisteren gewoon een goede dag van Van Garderen. Taaramae slechte dag. Als je het wielrennen een beetje volgt weet je dat dat kan gebeuren. Dus die odd kan zo weer anders zijn.
0 Vind ik leuk's
misschien Voeckler nog eens in de aanval, als hij zich wat beter voelt dan gisteren ;)
0 Vind ik leuk's
lorro:
misschien Voeckler nog eens in de aanval, als hij zich wat beter voelt dan gisteren ;)

Wie zal het zeggen :d.
Winnaar 12e etappe gezet: 6 euries op Voeckler, 3 euries op Vinokourov en 5 euries op Chavanel
0 Vind ik leuk's
-
mercurial:
Als je het wielrennen een beetje volgt weet je dat. Gisteren gewoon een goede dag van Van Garderen. Taaramae slechte dag. Als je het wielrennen een beetje volgt weet je dat dat kan gebeuren. Dus die odd kan zo weer anders zijn.

ja ik weet ook wel dat Van Garderen niet bij de betere klimmers van het pak hoort, maar dat is Taaramae ook allesbehalve. Stelt naar mijn aanvoelen toch altijd teleur.
0 Vind ik leuk's
Het gaat goed in de bergen gisteren 23ste in het dag klassement. 23. (-) vwguru181 PTN van de 97520 deelnemers :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Stage 12 matchup: Sagan @ 1.12 vs. Goss @ 4.5
toch 'n klein bedragje op Goss ingezet.
0 Vind ik leuk's
lorro:
Stage 12 matchup: Sagan @ 1.12 vs. Goss @ 4.5
toch 'n klein bedragje op Goss ingezet.

(y) , al heeft sagan wel een punt hoor over die beweging van Goss hehe.
0 Vind ik leuk's
-
hij is alsnog gedeklasseerd ...
verdorie hé
dat is wel zuur
0 Vind ik leuk's
Sagan had idd wel een punt over de beweging, maar toch vind het wel een zware sanctie.
Het is niet dat hij tegen de hekken werd gedwongen, had nog wel enorm veel plaats ernaast.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.