Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Roland Garros 2016

Vandaag begint het tennistornooi Roland Garros in Parijs, één van de mooiste toernooien van het jaar. Bij de mannen zijn de favorieten voor mij bij de mannen Novak Djokovic en Andy Murray met als outsiders Kei Nishikori, Rafael Nadal en Stan Wawrinka. Bij de vrouwen kan je nog altijd niet naast het fenomeen Serena Williams kijken. Zij is weer superfavoriet, al lonken Garbine Muguruza en vooral Simona Halep om de hoek. Plaats hier uw tips!

Interessante tornooi picks voor mij:

Serena Williams wint @ 5 (promotie Unibet)

Begu top 4 @ 8 (Unibet)
Keys top 4 @ 6 (Unibet)
Thiem top 4 @ 8 (Unibet)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dutoit99
Country flagdutoit99 in 22-05-2016 11:22 Overige sporten en evenementen
in 22-05-2016 11:22 Overige sporten en evenementen
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gasguet vs Murray over 3.5 set @1.60
0 Vind ik leuk's
dutoit99:
Granollers + 2.5 sets @ 2.08 (5.5/10)
Bautista Agut +2.5 sets @ 3.92 (5/10)
Svitolina +1.5 sets @ 2.98 (5/10)


Zal dus voor morgen zijn. Ook nog:

Gasquet @ 3.72 (5/10)
Ramos-Wawrinka over 3.5 sets @ 2.1 (6/10)
Keys -1.5 sets @ 2.27 (6/10)
0 Vind ik leuk's
Agut +2,5 sets? Dat vind ik echt een onbegrijpelijke keuze. De beste man heeft geen wapens en Nole slaat hem simpel met 3-0 van de baan af. Verder zou ik niet tegen Bertens spelen, ook al is de kans zeer groot dat ze vandaag verliezen gaat.

Mijn bets:
Djok 3-0 @1,30
Murray winst @1,38
Berdych winst @2,20
Berdych -1,5 set @3,30
0 Vind ik leuk's
Kiki Bertens tb. Madison Keys 4/10 @2.85

Kiki is in bloedvorm. 9x op rij gewonnen en ook in het dubbelspel gaat het prima. Logischerwijs barst ze van het zelfvertrouwen. Regen op dit moment in het voordeel van Bertens (meer rust). Ook wordt door de regen de gravelbaan wat trager wat gunstig voor Bertens is aangezien Madison Keys het hardst slaat van de hele WTA. Door de trage baan worden de harde slagen van Keys wat afgeremd.
0 Vind ik leuk's
junkie:
Agut +2,5 sets? Dat vind ik echt een onbegrijpelijke keuze. De beste man heeft geen wapens en Nole slaat hem simpel met 3-0 van de baan af.


Haha oké dit was wel heel erg slecht van Nole
0 Vind ik leuk's
Djokovic winnaar RG @1.63 nu.
0 Vind ik leuk's
junkie:
junkie:
Agut +2,5 sets? Dat vind ik echt een onbegrijpelijke keuze. De beste man heeft geen wapens en Nole slaat hem simpel met 3-0 van de baan af.


Haha oké dit was wel heel erg slecht van Nole


Lol en dan Djoko 3-0 spelen voor zo'n poepodd
0 Vind ik leuk's
tino23:
Djokovic winnaar RG @1.63 nu.


Ik zie dit jaar een outsider het tornooi winnen.
Djokovic heeft nog niks bijzonder laten zien en voor die notering...
0 Vind ik leuk's
junkie:
Agut +2,5 sets? Dat vind ik echt een onbegrijpelijke keuze. De beste man heeft geen wapens en Nole slaat hem simpel met 3-0 van de baan af. Verder zou ik niet tegen Bertens spelen, ook al is de kans zeer groot dat ze vandaag verliezen gaat.

Mijn bets:
Djok 3-0 @1,30
Murray winst @1,38
Berdych winst @2,20
Berdych -1,5 set @3,30


Dat begrijp ik dus helemaal niet. Zo'n odd in die omstandigheden is gewoon enorme value om een set te pakken. 3-0 Djoko @ 1.3 daarentegen is een lachertje, het schoolvoorbeeld van naar de bookies toe spelen. De basis in het betten is het omgekeerde doen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.