Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Belasting over gewonnen bedragen Unibet

Ik ben nieuw en heb nog niet veel ervaring met voetbalwedden bij Unibet, daarom heb ik de volgende vragen:

--> Stel je zet bij Unibet een bedrag van €1000,- in op een voetbalwedstrijd met een odd van 1.10 en wint, betaal je dan belasting over het verschil tussen het ingezette bedrag en het gewonnen bedrag (dus over de €100,- winst)? Of over het totale gewonnen bedrag van €1.100,-? Ik weet dat je bij Toto wel belasting betaalt over het geheel uitgekeerde bedrag als je inleg hoger is dan €450,- maar dat terzijde.


-->Stel je stort €2.000,- op je Unibet account en je gaat er mee gokken, vervolgens verlies je. Je wilt de €2.000,- weer terugverdienen, dus zet je weer €2.000,- op je account, je doet een aantal goede goks en je wint het bedrag weer terug. Als je het bedrag weer terugstort op je rekening (bijv. iedere week €300,-) moet je uiteindelijk dan alsnog belasting betalen over het totale bedrag van €4.000,- (€2.000,- van je 2e storting + €2.000,- winst)? Uiteindelijk heb je onder de streep niets verdient, het zou sneu zijn als je dan belasting zou moeten afdragen.


Nogmaals ik ben nieuw bij Unibet en ben me belastingtechnisch alles een beetje aan het uitvogelen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met bovenstaande vragen, alvast bedankt :)

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Voetbal1820
Country flagVoetbal1820 in 8-11-2020 18:33 Storten, inzetten en uitbetalen
in 8-11-2020 18:33 Storten, inzetten en uitbetalen
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

https://www.trouw.nl/nieuws/protestantse-kerk-heeft-1-miljard-op-de-bank~ba0aaa56/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F#:~:text=De%20Protestantse%20Kerk%20in%20Nederland,bankrekeningen%20van%20alle%20plaatselijke%20kerken. Beter heffen we de kerken ook gewoon op, over geldverspilling gesproken.


Lekker geen belastingbetalen, als we nou de kansspelbelasting afschaffen en die kerken eens leegtrekken.

0 Vind ik leuk's


Topic aardig aan het derailen .... lol <popcorn>

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Indd sluit maaf af dit topic VW we komen er niet uit ......

0 Vind ik leuk's

Kansloos dit zeg

0 Vind ik leuk's

@Support politieke discussies kunnen deze mensen elders voortzetten lijkt mij? Aub sluiten en verwijderen dit topic.

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Topic gaat op slot. Fijn weekend allemaal!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.