Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betcenter uitbetalen via Hipay: geld nog niet ontvangen. Wat nu?

Ik heb een week geleden een uitbetaling gedaan bij Betcenter. Toen ik na een week nog geen geld op mijn bankrekening zag verschijnen heb ik contact opgenomen met Betcenter en daar wisten ze mij te vertellen dat ze gestort hebben naar mijn hipay account.


Bij mijn uitbetaling heb ik idd "gekozen" voor hipay omdat er niks anders relevants tussen de opties stond (Neteller en co gebruik ik amper). Ook dacht ik mijn bankrekening nummer te hebben zien staan en aangezien ik soms hipay zie staan als ik stort met bancontact dacht ik dat alles naar mijn bank account zou gaan. Maar daar is geen uitbetaling te zien.


Iemand enig idee hoe ik aan mijn geld kan geraken? Want zover ik mij herinner heb ik helemaal geen hipay account (heb wel ooit al met hipay bancontact gestort) en als ik naar de site van hipay surf kan ik nergens inloggen of account aanmaken (tenzij ik een handelaar ben)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar matching117
Country flagmatching117 in 22-11-2019 15:18 Storten, inzetten en uitbetalen
in 22-11-2019 15:18 Storten, inzetten en uitbetalen
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.