Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin uitbetaling probleem

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum en heb meteen jullie hulp nodig. Ik heb een account bij BWIN en hierop stond een bedrag van rond de 1650 euro. Vorige week donderdag wilde ik 1500 euro uit laten betalen en met 150 euro verder spelen. De 1500 euro wilde ik laten uitbetalen via Moneybookers. Bwin had al mijn ID-kaart omdat ik vroeger een uitbetaling had gedaan van 40 euro. Maar toch wordt mijn uitbetaling niet verwerkt.
Vervolgens heb ik een mailtje gestuurd waar mijn uitbetaling blijft en kreeg als reactie: "Wij hebben uw vraag met betrekking tot uw uitbetaling ontvangen en doorgestuurd naar de afdeling waar deze beantwoord kan worden. Zij zullen uw vraag voor u uitzoeken. Wij vragen u vriendelijk nog even geduld te hebben tot zij ons de relevante informatie doorgegeven hebben. U wordt vervolgens direct op de hoogte gebracht."
De volgende dag werd mijn account gesloten, als reden hiervoor werd een routine veiligheidscontrole gegeven. Tot en met vandaag is mijn account gesloten geweest en nog steeds. Mijn uitbetaling die ik had aangevraagd is weer teruggestort waardoor ik vanmiddag weer 1650 euro op mijn account had. Dus ik heb weer meteen een nieuwe uitbetaling aangevraagd.
Als ik bij mijn accountactiviteiten kijk zie ik staan: Manual cancellation of Money Bookers withdrawal. / Manual cancellation of Money Bookers withdrawal. --> dus door BWIN zelf gedaan.
Ik vind BWIN echt een leuke bookmaker om bij te spelen en wilde nog erg graag met de 150 euro die ik had laten staan spelen en ook nog in de toekomst, maar door zulke gebeurtenissen ga je wel twijfelen.
Wat is dit voor een raar spelletje? :-(
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dutchsporter
Country flagdutchsporter in 10-10-2011 15:56 Storten, inzetten en uitbetalen
in 10-10-2011 15:56 Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum en heb meteen jullie hulp nodig. Ik heb een account bij BWIN en hierop stond een bedrag van rond de 1650 euro. Vorige week donderdag wilde ik 1500 euro uit laten betalen en met 150 euro verder spelen. De 1500 euro wilde ik laten uitbetalen via Moneybookers. Bwin had al mijn ID-kaart omdat ik vroeger een uitbetaling had gedaan van 40 euro. Maar toch wordt mijn uitbetaling niet verwerkt.
Vervolgens heb ik een mailtje gestuurd waar mijn uitbetaling blijft en kreeg als reactie: "Wij hebben uw vraag met betrekking tot uw uitbetaling ontvangen en doorgestuurd naar de afdeling waar deze beantwoord kan worden. Zij zullen uw vraag voor u uitzoeken. Wij vragen u vriendelijk nog even geduld te hebben tot zij ons de relevante informatie doorgegeven hebben. U wordt vervolgens direct op de hoogte gebracht."
De volgende dag werd mijn account gesloten, als reden hiervoor werd een routine veiligheidscontrole gegeven. Tot en met vandaag is mijn account gesloten geweest en nog steeds. Mijn uitbetaling die ik had aangevraagd is weer teruggestort waardoor ik vanmiddag weer 1650 euro op mijn account had. Dus ik heb weer meteen een nieuwe uitbetaling aangevraagd.
Als ik bij mijn accountactiviteiten kijk zie ik staan: Manual cancellation of Money Bookers withdrawal. / Manual cancellation of Money Bookers withdrawal. --> dus door BWIN zelf gedaan.
Ik vind BWIN echt een leuke bookmaker om bij te spelen en wilde nog erg graag met de 150 euro die ik had laten staan spelen en ook nog in de toekomst, maar door zulke gebeurtenissen ga je wel twijfelen.
Wat is dit voor een raar spelletje? :-(
0 Vind ik leuk's
Gewoon nog ff geduld, als ze vragen om je id stuur die gewoon nogmaals op.
Heb nog nooit problemen met bwin gehad!
0 Vind ik leuk's
wolffs16:
Gewoon nog ff geduld, als ze vragen om je id stuur die gewoon nogmaals op.
Heb nog nooit problemen met bwin gehad!

Maar het is toch niet normaal dat ze binnen 4 dagen geen eens je uitbetaling verwerken. Ze storten het gewoon terug na 4 dagen..
0 Vind ik leuk's
Ze gaan waarschijnlijk eerst controleren hoe je het geld hebt gewonnen, en als er niets aan de hand is krijg je gewoon je geld.
0 Vind ik leuk's
Hallo,
Ik heb onlangs een freebet van 70 € gewonnen (een prijsvraag) en keek daarnet om deze eventueel af te halen. Ik wou dit op Visa uitbetalen maar toen stond er dat ik slecht 0.50 € kan opnemen (een vorige freebet). Nu is mijn vraag: moet ik die freebet enkele malen rondspelen zodat ik die wel kan afhalen of wat moet ik precies doen?
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.