Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Datum van uitbetalen voor belasting over winsten

Hallo,
Ik speel nu een paar maanden online maar helaas is het saldo negatief. Ook in de maand Januari geen winst gemaakt.
Echter heb ik vandaag wel een saldo uit laten betalen(wat dus eigen geld is). Maar waarschijnlijk krijg ik dat pas na het weekend op mijn rekening en dan is het al Februari. Telt dit bedrag dan nog mee voor Januari of voor Februari? Aangezien je elke maand moet bekijken of je winst maakt of niet voor de belasting. Ik heb me namelijk voorgenomen om eerlijk mijn winst op te geven bij de belasting(als ik ooit winst maak;))
Daarom hoop ik dus dat dat bedrag nog onder de maand Januari telt aangezien het eigen geld is waarmee ik in Januari mee heb gespeeld en in Januari heb uit laten betalen. Maar doordat het altijd een paar dagen duurt voor je het geld krijgt krijg ik het pas in Februari.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pekelien
Country flagpekelien in 31-01-2014 02:01 Storten, inzetten en uitbetalen
in 31-01-2014 02:01 Storten, inzetten en uitbetalen
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor februari, lijkt me.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
het lijkt me januari. heb je de bets in jan gedaan en uitbetaald gekregen (op je bookie)? Als je gaat werken en je krijg je loon pas de eerste dagen uitbetaald van volgende maand is dat toch ook gwn je loon van de maand die geweest is?
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Ok bedankt, het zal allemaal niet zo nauw komen;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.