Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Enkele vragen over Moneybookers

Ik ga voor de eerste keer gebruik maken van moneybookers. Toch had ik nog enkele vragen...
- Als ik geld van moneybookers naar een bookmaker stort staat het dan direct op mijn account?
- Moet ik mijn (zicht)rekening koppelen aan moneybookers of koppelt deze automatisch na de eerste storting van bank naar moneybookers?
- Is moneybookers veilig en legaal in België?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hunterke
Country flag hunterke in 26-01-2013 16:43 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-01-2013 16:43 Storten, inzetten en uitbetalen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
- Het staat dirct op je account
- Volgens mij koppelt ie automatisch
- Moneybookers is veilig, ik gebruik het al lang en heb ook een prepaid-creditcard ervan. Of het legaal is in belgie durf ik niet te zeggen. Maar lijkt me wel, het is gewoon een internetrekening toch?
0 Vind ik leuk's
Avatar hunterke
hunterke Topic starter Geplaatst 26 jan. 2013 om 18:06
Bij wijze van test 3,49 euro overgeschreven naar Moneybookers, nu afwachten of het effectief werkt alvorens een groter bedrag te storten.
- Bij withdraw kan ik terug van moneybookers naar mijn zichtrekening overschrijven zonder problemen?
0 Vind ik leuk's
Ja dat is geen probleem, alleen zitten bij sommige transacties wel een fee. Dit is uit mijn hoofd alleen als je naar andere MB's over stort.
0 Vind ik leuk's
MB werkt verder prima, alleen moest ik laatst aantonen dat ik geen commerciële doelstellingen had, dat had wel wat voeten in aarde. Veel mails moeten sturen.
Ik gebruik mijn MB alleen om naar bookies geld over te maken en tippers te betalen.
Uiteindelijk verwacht ik hier wel een aardig bedrag op te hebben, dan ga ik ook een card aanvragen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.