Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Fout gemaakt bij Unibet: roepnaam opgegeven

ik heb bij frist name mijn roep naam ingevuld namelijk Patrick... nou staat op mijn ID kaart petrus wat is hier aan te doen en kan ik dit nog oplossen met unibet de gegevens en alles klopt ik was totaal niet van plan om fraude te plegen het lag gewoon aan het feit dat ik ff te makkelijk na dacht bij frist name kan iemand mij informatie geven over wat nu het beste is?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar patrickje
Country flagpatrickje in 27-04-2013 16:51 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-04-2013 16:51 Storten, inzetten en uitbetalen
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Had het ook verkeerd ingevuld. Mailtje sturen en na wat documenten om te verifiëren werd het veranderd.
Ik kreeg problemen toen ik het wilde uitbetalen omdat mijn unibet naam niet overeen kwam met de bankgegevens. Bij het storten geen probleem maar bij het uitbetalen wel ;)
0 Vind ik leuk's
seebuyfly:
Had het ook verkeerd ingevuld. Mailtje sturen en na wat documenten om te verifiëren werd het veranderd.
Ik kreeg problemen toen ik het wilde uitbetalen omdat mijn unibet naam niet overeen kwam met de bankgegevens. Bij het storten geen probleem maar bij het uitbetalen wel ;)

oke mooi dan ga ik dat ook netjes doen! vinden ze het erg als ik toch probeer om ze te laten uitbetalen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.