Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Geen belasting over je winsten op Napoleongames?

Ik heb laatst gebruik gemaakt van de bonus op napoleongames om wat corners te spelen. Nu ik wilde uitbetalen kwam ik erachter dat je geen belasting over je winsten hoefde te betalen, nu klinkt mij dit raar in de oren omdat je in Nederland gewoon een kansspelbelasting van 29% hebt. Iemand die hier meer informatie over heeft?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rodajc
Country flagrodajc in 27-07-2015 16:48 Storten, inzetten en uitbetalen
in 27-07-2015 16:48 Storten, inzetten en uitbetalen
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rodajc:
Ik heb laatst gebruik gemaakt van de bonus op napoleongames om wat corners te spelen. Nu ik wilde uitbetalen kwam ik erachter dat je geen belasting over je winsten hoefde te betalen, nu klinkt mij dit raar in de oren omdat je in Nederland gewoon een kansspelbelasting van 29% hebt. Iemand die hier meer informatie over heeft?


Dit is waarschijnlijk van toepassing voor de Belgen. Kansspelbelasting schijnt daar niet te bestaan(Correct me if i'm wrong). Jij hebt officieel gewoon belasting af te dragen.
0 Vind ik leuk's
Dat is juist het rare, in de chat van Napoleongames heb ik dit dus gevraagd en ze zeggen dat ik geen cent belasting hoef te betalen.
0 Vind ik leuk's
Dat kan Napoleongames niet bepalen of jij wel of geen belasting moet betalen. Dat is aan de belastingdienst. En officieel moet je - volgensmij - bij bedragen boven de €450 kansspelbelasting gaan betalen. Als jij echter bedragen van een paar honderd euro overmaakt, zal de belastingdienst hier echt geen onderzoek naar starten. Dat soort bedragen zijn niet relevant, oftewel ze hebben betere dingen te doen.

Maar Napoleongames kan hier niks over zeggen volgensmij.
0 Vind ik leuk's
Oke, heb nu eindelijk een duidelijk antwoord van Napoleongames gekregen.
Ze mogen blijkbaar alleen maar antwoord geven betrekking op de Belgische wetgeving terwijl ik ze duidelijk vroeg hoe het in Nederland zit. Helaas moeten we nog steeds belasting er over betalen :-(
0 Vind ik leuk's
Ja roda. Aftikken!

0 Vind ik leuk's
Ik heb nog geen belastingen moeten betalen op de winsten die zijn uitgekeerd door Napoleon Games
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.