Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Groot bedrag terugstorten van Unibet

Ik zal graag een bedrag van 3500 euro willen terugstorten naar mijn bankrekening. Wat raden jullie me aan? Dit in delen te doen? Of zal de belastingdienst niet moeilijk doen als ik dit bedrag in één keer terugstort?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 26-05-2015 08:00 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-05-2015 08:00 Storten, inzetten en uitbetalen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
skrill/neteller aanvragen overmaken daarheen en dan pasje aanvragen en lekker uit de pinautomaat pinnen, is t snelste en t beste
0 Vind ik leuk's
Dit soort bedragen kun je gewoon zo terugstorten. Pas boven de 10.000 euro hebben de banken een meldingsplicht. Zeker als het eenmalig is hoef je je nergens druk om te maken (y)
0 Vind ik leuk's
hahaha winst van die lekkere combo toch Klijn? Feli man!
0 Vind ik leuk's
gewoon storten, wat bartiee zegt. Boven de 10.000 euro zullen banken het pas melden.
0 Vind ik leuk's
bartieee:
Dit soort bedragen kun je gewoon zo terugstorten. Pas boven de 10.000 euro hebben de banken een meldingsplicht. Zeker als het eenmalig is hoef je je nergens druk om te maken (y)


Hoe kom jij aan deze wijsheid? Ik zal je vertellen: Dit is onzin. Ik ken mensen en die zijn voor minder het haasje geweest. Waarom zou je uberhaupt slapende honden wakker maken? Mensen die hun normale rekening gebruiken voor dit soort van dingen vind ik dom.. Tenzij je netjes je belasting wilt betalen aan de blauwe mannen. Dan zeg ik DOEN!

Open gewoon een e-wallet en je zit redelijk safe. Waarom de kat op het spek binden? Een beetje nadenken kan geen kwaad toch? Je slaat jezelf voor je kop als je direct blauwe brieven binnen krijgt. En geloof me, als je eenmaal gezeik met ze hebt, blijven ze je achtervolgen totdat ze je helemal hebben uitgekleed.
0 Vind ik leuk's
roelroel:
hahaha winst van die lekkere combo toch Klijn? Feli man!


Haha ja vooral van die combo inderdaad.
0 Vind ik leuk's
elpee:
bartieee:
Dit soort bedragen kun je gewoon zo terugstorten. Pas boven de 10.000 euro hebben de banken een meldingsplicht. Zeker als het eenmalig is hoef je je nergens druk om te maken (y)


Hoe kom jij aan deze wijsheid? Ik zal je vertellen: Dit is onzin. Ik ken mensen en die zijn voor minder het haasje geweest. Waarom zou je uberhaupt slapende honden wakker maken? Mensen die hun normale rekening gebruiken voor dit soort van dingen vind ik dom.. Tenzij je netjes je belasting wilt betalen aan de blauwe mannen. Dan zeg ik DOEN!

Open gewoon een e-wallet en je zit redelijk safe. Waarom de kat op het spek binden? Een beetje nadenken kan geen kwaad toch? Je slaat jezelf voor je kop als je direct blauwe brieven binnen krijgt. En geloof me, als je eenmaal gezeik met ze hebt, blijven ze je achtervolgen totdat ze je helemal hebben uitgekleed.


Banken hoeven het inderdaad pas te melden boven de 10k. Dit betekent uiteraard niet dat de belastingdienst er niet eerder achterkomt:)
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.