Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet groot bedrag uitbetalen, wat te doen?

Goedenavond,

Vorig week heb ik via Unibet een lekker bedrag gewonnen, om en nabij €2500.

Nu twijfel ik erover hoe ik dit het beste kan uitbetalen, gezien de belasting.

Iemand ervaring hiermee? Is Skrill of Neteller een optie?

Alvast bedankt :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pablo004
Country flagpablo004 in 1-02-2017 20:39 Storten, inzetten en uitbetalen
in 1-02-2017 20:39 Storten, inzetten en uitbetalen
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 2 feb. 2017, 07:48 schreef kevinkruijer: Zolang jij onder de 1k uitbetalen blijft kraait er geen haan naar. Betaalinstellingen (die de uitbetalingen voor websites als Unibet regelen) zijn ook pas verplicht om transacties boven de 2500 te melden bij de Financial Intelligence Unit (met oog op eventueel witwassen). Hetzelfde geldt voor banken ten aanzien van een inkomende of uitgaande betaling van bovenstaand bedrag.

Een transactie onder de 1k wordt door niemand opgemerkt.

Correctie hierop.. Het bedrag bij de FIU is niet €2500,- maar €5000,- dan pas worden alle transacties vermeld.

Tevens ik kan je vertellen dat bedragen gewoon in 1x uitbetaald kunnen worden. Ongeveer 6 maanden geleden enkele van dat soort bedragen in korte periode uitbetalen.

Bewijs heb ik hier voor je, allemaal uitbetalingen van unibet:

https://ibb.co/i7GpAn

Tevens om je gerust te stellen ben ik zelf een oud medewerker van de BD geweest. Er is geen mogelijkheid dat de BD kan inzien in je transacties die gaan naar de bank, dus ook geen belasting kunnen laten afdragen. Er word geacht dat de instantie belasting inneemt of dat jezelf aangifte erover doet. Natuurlijk word dit niet gedaan als je verstandig bent. Hoop dat je hiermee voldoende info hebt en lekker dat je laat uitcashen ;)

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Ik zou er gewoon voor kiezen om het in delen van minder dan 500 euro uit te betalen. Je betaald toch geen toeslag bij Unibet.

Sowieso zou ik zulke bedragen niet in een keer doen, mocht de uitbetaling mislukken

0 Vind ik leuk's

Ach, maak je er niet zo druk om joh...het gaat om zn klein bedragje dat er uberhaubt geen mens naar omkijkt. Zm

0 Vind ik leuk's

Binnen hoeveel dagen stonden de 500eu + transacties op jou SNS bankrekening?

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Op ma. 19 feb. 2018, 14:46 schreef wedden:

Binnen hoeveel dagen stonden de 500eu + transacties op jou SNS bankrekening?

Volgende dag

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.