Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Groot bedrag uitbetalen bij unibet ivm kansspel belasting

Hallo,

Ik heb vandaag 500+ gewonnen op unibet bij voetbalwedstrijden. Nou heb ik eigenlijk nog nooit een dergelijk bedrag gewonnen en weet eigenlijk niet hoe ik die slim kan uitbetalen ivm kansspelbelasting ??

Kan iemand mij hier meer over vertellen ?

Alvast bedankt,
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar palo-123
Country flagpalo-123 in 1-02-2015 15:42 Storten, inzetten en uitbetalen
in 1-02-2015 15:42 Storten, inzetten en uitbetalen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Slim uitbetalen? Ja... wat is slim? Wat wil je bereiken?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wil gewoon 500 euro naar mijn rekening hebben ;)
Ben student en kan dat geld goed gebruiken
0 Vind ik leuk's
palo-123:
Wil gewoon 500 euro naar mijn rekening hebben ;)
Ben student en kan dat geld goed gebruiken


En je wilt geen belasting betalen? Zie hier voor meer info:
https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2010/06/04/pools-en-de-kansspelbelasting

Kansspelen via internet
Wint u in een binnenlands kansspel via internet? Dan hoeft u geen kansspelbelasting te betalen over de prijzen, maar de organisator wel. Heeft u meegedaan aan een buitenlands kansspel via het internet? Dan betaalt u belasting over het verschil tussen de gewonnen prijzen en het bedrag dat u heeft ingezet. Daarvoor moet u zelf aangifte kansspelbelasting doen en de belasting betalen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
gewoon ff neteller of skrill account aanmaken en pasje aanvragen :)
maar 500 euro doen ze niet moelijk over.. gewoon uitbetalen
0 Vind ik leuk's
Ben ik blij dat ik in België woon in dat opzicht.
Maakt niet uit hoeveel je wint, wij betalen hier niks belastingen voor winst op kansspelen.
Alleen zitten wij weer verveeld met de kansspelcommissie die enkele goede bettingsites verdiedt :(
0 Vind ik leuk's
Alsof ze je op 500 euro gaan pakken.. Maak je geen zorgen, zolang je onder de K's blijft is er volgens mij niet zoveel aan de hand..

En anders cash je nu toch 250 en over een maand nog een keer 250. Of ben je bang dat je het dan weer wegspeelt?

0 Vind ik leuk's
zolang je niet meer dan 450 op je rekening stort is niks aan de hand en met die 50 kan je weer verder voor volgende maand ?
ik heb persoonlijk mijn moeder en broer ( allebei ander adres ) ook een account laten maken en daar ga ik op spelen als ik mijn max 450 al heb bereikt..

Bij Comeon.com heb je ook de mogelijkheid om meerdere rekeningen te koppelen dus kan je 450 op de ene rekening en 450 op de andere rekening storten weet alleen niet of ze me alsnog kunnen naaien op die manier ? (a)
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Zelf heb ik ook meerdere keren bedragen van 450 overgemaakt en nooit problemen gehad.
zelf wil ik nu graag een bedrag van ongeveer 3000 overmaken, ik ben bang dat als ik deze rechtstreeks naar mijn rekening overboek ik er belasting over moet betalen. heb zelf al beetje gezocht op internet en zie daar ook veel de tips voorbij komen dat je een account moet aanmaken bij neteller of skrill en daar het gewonnen bedrag naar moet sturen. iemand die me hier iets meer over de werking ervan kan vertellen?
0 Vind ik leuk's
norruh94:
Zelf heb ik ook meerdere keren bedragen van 450 overgemaakt en nooit problemen gehad.
zelf wil ik nu graag een bedrag van ongeveer 3000 overmaken, ik ben bang dat als ik deze rechtstreeks naar mijn rekening overboek ik er belasting over moet betalen. heb zelf al beetje gezocht op internet en zie daar ook veel de tips voorbij komen dat je een account moet aanmaken bij neteller of skrill en daar het gewonnen bedrag naar moet sturen. iemand die me hier iets meer over de werking ervan kan vertellen?


Gefeliciteerd! (y)

Waarschijnlijk moet je eerst een keer storten via Skrill voordat Unibet dat als uitbetalingsmogelijkheid aanbiedt. Er loopt overigens al een topic over Skrill - heb je dat al doorgelezen? Als je daarna toch nog vragen hebt kun je ze daar stellen. :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
dat bedrag van boven 450 euro is absolute nonsens, dat geld alleen voor binnenlandse aanbieders zoals de toto. Voorheen gold dat je over ELKE euro belasting moet betalen dat was verdiend via internet gokken.

Echter is er nu een uitspraak van de hoge raad die zegt dat belasting betaalt over winsten behaald op online pokersites binnen de Europese Unie in strijd zijn met artikel 56 VwEU; vrijheid van dienstenverkeer. dit geld voor alleen online kans spellen.

Unibet is binnen de EU dus voila Website op de isle of men gelden niet als binnen de EU

Voor meer informatie verwijs ik je door naar:
http://nl.pokernews.com/nieuws/2015/03/betaalde-pokerbelasting-terugvragen-pokerstars-ftp-18826.htm
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.