Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe uitbetalen met Bwin naar ING?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, hoe kan ik uitbetalen van bwin naar ING Bank. alvast bedankt
............................................................................................................................................
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar salam
Country flagsalam in 11-09-2015 19:15 Storten, inzetten en uitbetalen
in 11-09-2015 19:15 Storten, inzetten en uitbetalen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
salam:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, hoe kan ik uitbetalen van bwin naar ING Bank. alvast bedankt
............................................................................................................................................


door bij Bwin een aanvraag te doen voor uitbetaling en dan de gegevens van je rekening door te spelen aan hen
hou er rekening mee dat ze eventueel bewijzen kunnen vragen of deze rekening wel bestaat en op jouw naam staat ( zeker als het de eerste maal is dat je een uitbetaling laat doen bij Bwin )
0 Vind ik leuk's
bedoel je via fast bank transfeer? en wat voor bewijs kan ik inleveren om te bewijzen dat het op mijn naam staat? is het gratis om geld over te maken of vragen ze FEE?
0 Vind ik leuk's
Je komt er vanzelf achter welke gegevens je dient aan te leveren.

Als het goed is betaal je inderdaad een fee bij Bwin. Dat is dan ook precies één de redenen dat ik deze bookmaker al jaren niet meer gebruikt heb.
0 Vind ik leuk's
klopt 2 euro per uitbetaling. en weet je misschien binnen hoeveel dagen/uren de bonus bij bwin gestort wordt?
0 Vind ik leuk's
Premium leden bij Bwin (www.premium.com) betalen geen fee.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
klopt premium leden betalen geen fee
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Money Management! futboldanismani.blogabet.com

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.