Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ik word niet uitbetaald bij Bwin

Hallo allemaal, ik had gisteren een weddenschap van 10 euro op 3 wedstrijden gezet en ze spelen alle 3 op dezelfde dag.
Nu zijn alle wedstrijden gespeeld en staat dat ik er 2 goed heb en de wedstrijd van FC Dijon staat er een -
eerder deze week heb ik dat ook al gehad bij Dijon en toen had Dijon gewonnen en een dag later stond dat de weddenschap was geannuleerd en had ik maar een deel uitbetaald gekregen.
ik vind dit wel een beetje raar kan iemand me dit uitleggen? Ik zit overigens bij Bwin.
Edit door vw-crew: spelling aangepast aan correct nederlands
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar puck94
Country flagpuck94 in 15-07-2011 15:21 Storten, inzetten en uitbetalen
in 15-07-2011 15:21 Storten, inzetten en uitbetalen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
eerder deze week was het niet van Dijon maar van CFR Cluij
0 Vind ik leuk's
Raar verhaal, ik zou je bets nog even goed nakijken en anders maar contact opnemen met de klantenservice
0 Vind ik leuk's
-
Cluj - Dinamo Moskou werd halverwege de tweede helft gestaakt vanwege storm, dus die weddenschap is waarschijnlijk void verklaard.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Cluj - Dinamo Moskou werd halverwege de tweede helft gestaakt vanwege storm, dus die weddenschap is waarschijnlijk void verklaard.

Over de rest zou je dan wel je winst moeten krijgen.
0 Vind ik leuk's
ja dat is ook zo de wedstrijd van cluj is geanuleerd maar waarom ik nog niet ben uitbetaal met dijon vind ik wel raar ik denk dat ik nog een paar dagen wacht en dat ik daarna een mail schrijf
0 Vind ik leuk's
puck94:
ja dat is ook zo de wedstrijd van cluj is geanuleerd maar waarom ik nog niet ben uitbetaal met dijon vind ik wel raar ik denk dat ik nog een paar dagen wacht en dat ik daarna een mail schrijf

waarom nu niet alvast mailen? Tis immers weekend en zal toch nog wel 2 dagen duren voordat je reactie terugkrijgt (zoals gewoonlijk bij Bwin). Als je denkt dat je gelijk hebt, dan heb je alleen maar eerder je geld, Bwin zal zelf geen actie ondernemen ;)
0 Vind ik leuk's
puck94:
ja dat is ook zo de wedstrijd van cluj is geanuleerd maar waarom ik nog niet ben uitbetaal met dijon vind ik wel raar ik denk dat ik nog een paar dagen wacht en dat ik daarna een mail schrijf

Normaal gesproken zou je je geld al gehad moeten hebben. Misschien wacht bwin op het moment dat de wedstrijd uitgespeeld gaat worden maar dat is niet gebruikelijk. Ik zou direct even contact met de klantenservice opnemen.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Is dat soms de wedstrijd Dijon-Wezet?? die is verplaatst naar vandaag wegens het slechte weer in de week.
0 Vind ik leuk's
nee Dijon FC - CS Vise (Neutral Venue)
0 Vind ik leuk's
Is het criterium niet iets van 24 uur ofzo.... even reglementen op na slaan
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.