Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Klacht Unibet: Uitbetaling wordt onnodig vertraagd

Hallo

Sinds een korte tijd speel ik weer bij Unibet.
Heb gestort met ideal uitbetaald via bank.
Na een id kaart en bankafschrift gestuurd te hebben voor bewijs van adres en id is er 2000 euro uitbetaald.
Nu heb ik weer 300 uitbetaald en doen ze ineens moeilijk.
Ik heb een ander zijn bankrekening gebruikt zegen zij.
De bankrekening is gedeelde rekening van mij en mijn man en precies dezelfde die ik ook gebruikt heb hiervoor bij de uitbetaling van 2000 euro.
Maar goed ze wouden weer een afschrift van de bankrekening heb ik dat opgestuurd na 4 dagen contact hoelang het nog ging duren, hadden ze ineens nog een printscreen nodig want er was een overboeking van onze rekening naar onze spaar rekening zichtbaar op het afschrift wouden ze daar ineens ook weer een printscreen van.
Die rekening heeft totaal niks met Unibet te maken en is ook nergens voor gebruikt maar om hun niet voor de kop te stoten heb ik daar ook een print van gestuurd.
Nu weer 5 dagen verder is het nog telkens niet nagekeken en verteld de live chat me dat ik geduld moet hebben ik heb ze vriendelijk doch dringend verzocht het nu eens na te kijken aangezien dit zo wel erg klantonvriendelijk wordt.

Mijn beklag over unibet kort samengevat is ik gebruik altijd dezelfde rekening ze betalen gewoon 2000 euro uit daarna moeten ze ineens een controle geen probleem.
Stuur ik wat ze willen, na 4 dagen nog geen bericht vraag ik zelf moeten ze ineens aanvullende informatie daarover hadden ze mij ook bericht kunnen doen.
De aanvullende informatie is een print van mijn spaar rekening wat er totaal niets mee nodig heeft en nu is het alweer 5 dagen en heb ik nog geen reactie, dit lijkt op moedwillig dwarsbomen van de uitbetaling.

Hebben meer mensen hier last van?

Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wooziee
Country flagwooziee in 12-05-2015 08:27 Storten, inzetten en uitbetalen
in 12-05-2015 08:27 Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.