Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mega-snel uitbetalen met Trustly?

Zojuist kreeg ik dit mailtje van ComeOn en klinkt als een goed uitbetaalsysteem naar de bank en wou dit graag met jullie delen:

Uitbetalen naar je Bankrekening:
Mega Snel en Eenvoudig met Trustly!

Leuker kunnen we het niet maken (uitbetalen is altijd al leuk geweest), wel makkelijker:
Wanneer je op werkdagen tussen 8.30 en 16.30 uur een uitbetaling naar je bankrekening aanvraagt met Trustly, dan staat het geld binnen enkele uren op je bankrekening! Trustly werkt met alle Nederlandse banken. Mocht je uitbetalingsverzoek na 16.30 doorgevoerd worden, dan wordt het gewoon direct de volgende ochtend verwerkt. Is dat snel of is dat snel
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 3-11-2014 15:48 Storten, inzetten en uitbetalen
in 3-11-2014 15:48 Storten, inzetten en uitbetalen
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Uitbetaling bij Comeon via Skrill duurt bij mij maar een paar minuten.
Is dat snel of is dat snel :p
0 Vind ik leuk's
Dit ziet er zeker mooi , lekker snel en niet te lang hoeven wachten. Mooie tipje tim (y)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Uitbetaling bij Comeon via Skrill duurt bij mij maar een paar minuten.
Is dat snel of is dat snel :p


Heb je gelijk in, doe ik zelf ook! Maar uiteindelijk wil ik het van Skrill ook naar mijn bank hebben op gegeven moment.
Dan is dit opzich wel een aanrader (lijkt mij), ik heb het zelf niet getest.
0 Vind ik leuk's
Toevallig heb ik vanmiddag om 12:21 nog een uitbetaling laten doen met Trustly, maar hij staat nog steeds op pending.
0 Vind ik leuk's
Kreeg 1-2 weken geleden ook een melding dat ik nu met Trustly kon uitbetalen, duurde nog steeds 3 dagen dus heb er niet heel veel van gemerkt :P
0 Vind ik leuk's
Oke klinkt nog niet positief, mogelijk dat het nou een beetje op gang begint te komen en het binnenkort wel zo snel is als dat hun zeggen
0 Vind ik leuk's
Achja, ik heb een tijdje bij bwin gezeten dus 3 dagen vind ik al snel xD.
0 Vind ik leuk's
Hallo iedereen,

Ik zie dat jullie ervaring hebben met uitbetalen via Trustyl/Comeon.
Ik heb net pas een account geopend en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al
me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.
Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.
Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'
Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is.

Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!
0 Vind ik leuk's
Eerst bonus rondspelen. Bij 'mijn account' kun je zien hoe ver je bent. Eerder kun je niet uitcashen
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
Dankjewel !
Heb je mischien ook tips waardoor je sneller de bonus kan uitspelen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.