Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Moneybookers Visa Mastercard

Hallo beste mede VW-leden,
Ik heb al een tijdje een Moneybookers account. Prima tevreden ermee, goede services.
Nu zag ik dat ze ook een Visa Mastercard aanbieden. Dit kost 10,- euro en dan is het gewoon een soort bankpas waarmee je kan betalen/pinnen. Dit lijkt een hoop te schelen met het overboeken van Moneybookers -> eigen bank.
Voor de mensen die weten waar ik het nu over heb: https://www.moneybookers.com/app/consumer.pl#MoneybookersMasterCard
Heeft iemand hier van Voetbalwedden hier toevallig ervaringen mee? Werkt het echt zo goed en waar kan je het in Nederland vooral mee gebruiken?
Ik hoop dat iemand hier wat antwoorden op heeft! :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 28-03-2012 08:57 Storten, inzetten en uitbetalen
in 28-03-2012 08:57 Storten, inzetten en uitbetalen
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb hem ook van de week aangevraagd. ik ga hem uittesten als ik het binnen heb (y)
0 Vind ik leuk's
kan je dit ook gebruiken bij Abn amro? dat je daar geld uitkan halen?
0 Vind ik leuk's
Er komt een Hollander in een super mooie sportwagen bij zijn vrienden langs. Die vragen hem hoe hij er aan komt, omdat hij heel weinig geld heeft. Zegt hij: "ik was aan het liften, stopt er een heel mooi vrouwtje in deze auto. Dus ik mee rijden, na een paar kilometer rijdt ze een open plek in het bos in en zet de auto stil. Stapt uit en doet haar broek uit. Zegt ze: "neem maar wat je wilt!" Dus ik die auto genomen!
Een leuk mop voor erbij
In een kroeg in hartje Deventer staat een heerlijke meid achter de bar. Brunette, bruine ogen, eindeloze gladde benen, gebruinde huid, kortom alles erop en eraan. Ze heeft op haar 2 dijbenen tatoeages: op haar linkerdijbeen staat een afdruk van Ruud v. Nistelrooy en op haar rechterdijbeen een afbeelding van Witsel. Als er een bezoeker binnenkomt mag hij van allebei de afbeeldingen raden wie het is. Bij 2 goed is het de hele avond gratis drinken. Bij 1 of 0 goed moet aan de hele kroeg een rondje worden gegeven.
Als eerste komt er een Duitser binnen, een toerist. De Duitser wil graag een poging wagen -hup- de broek van de barkeepster omlaag en de Duitser kijkt naar van Nistelrooy, hij twijfelt niet en roept: Ruud v. Nistelrooy! Dan kijkt hij naar de tweede afbeelding, maar hij komt er niet op. Hij tuurt en tuurt en graaft in zijn geheugen, maar hij komt er niet op. Hij waagt een gokje en roept: Clarence Seedorf! Hij geeft de hele kroeg een rondje.
Een Belg is de tweede kandidaat. Hij kijkt naar Ruud van Nistelrooy en hij ziet er niks in. Dan maar Witsel proberen denkt hij, maar die voetballer weet hij ook niet. Na een kwartier trekt de barkeepster haar broek omhoog en zegt dat de tijd om is, een rondje op kosten van de Belg.
Een Nederlander komt binnen en de barkeepster trekt haar broek omlaag voor hem. Hij kijkt naar Ruud v. Nistelrooy, hij tuurt naar Witsel en dan heeft hij de oplossing gevonden! Hij zegt: Linkerdijbeen weet ik niet, rechterdijbeen weet ik ook niet, maar de middelste dat is Michael Reiziger!
weddenschap komt later vandaag
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Hoe bedoel je reda Met die pas kan je gewoon geld pinnen vanaf je moneybookers account
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Reda bedoelt denk ik of je vanuit een ABN Amro kan pinnen met die pas, of dat mogelijk is?
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Nu nog speciale actie van de mastercard:
0 Vind ik leuk's
reda074:
kan je dit ook gebruiken bij Abn amro? dat je daar geld uitkan halen?

ja
heb eerste probleempje al gevonden geloof ik. er staat dat ik mijn pincode bij bijna elke atm kan wijzigen. Maar bij die van abn en ing kreeg ik die optie nergens gevonden.
ga straks even 500 euro van mijn betfair naar moneybookers storten en alles in 1 keer proberen te pinnen
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook zo'n ding, werkt prima. Je kunt gewoon geld uit de muur trekken bij pinautomaten. Heb zelf nog nooit geprobeerd er gewoon mee te betalen in een winkel, maar dat lijkt me ook geen probleem. Wel is het zo dat voor contant geld pinnen 1,80 fee wordt gerekend, maar dit is al ruim minder dan wat ze bij NETELLER vragen (geloof dat dat iets van 3 of 4 dollar was + wisselkoersfee)
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
1.80 moet je ook betalen als je het geld laten overboeken van moneybookers naar je bank
0 Vind ik leuk's
molliebollie:
Ik heb ook zo'n ding, werkt prima. Je kunt gewoon geld uit de muur trekken bij pinautomaten. Heb zelf nog nooit geprobeerd er gewoon mee te betalen in een winkel, maar dat lijkt me ook geen probleem. Wel is het zo dat voor contant geld pinnen 1,80 fee wordt gerekend, maar dit is al ruim minder dan wat ze bij NETELLER vragen (geloof dat dat iets van 3 of 4 dollar was + wisselkoersfee)

Dat zijn mooie berichten. Heb er ook ondertussen 1 aangevraagd, voor 10 euro kan je ook geen armoe lijden. Ben benieuwd of het werkt!
@Mollie, heb je nog ergens gehad waar het niet kan? Of elke automaat is het mogelijk?
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.