Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Neteller ervaring

Zag nog geen apart topic over Neteller.

Iemand hier ervaringen met Neteller?

Wat betaal je precies voor een uitbetaling van je account naar bank?
Of kan je beter een pas aanvragen en het dan pinnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar patje_fr
Country flagpatje_fr in 13-03-2015 19:20 Storten, inzetten en uitbetalen
in 13-03-2015 19:20 Storten, inzetten en uitbetalen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
je kan beste een pas aanvragen een pinnen inderdaad, dat kost alleen wel 4 euro per transactie (dacht ik)
0 Vind ik leuk's
En wat kost uitbetalen dan per transactie?
0 Vind ik leuk's
geen ervaring mee, je kan gewoon ff account aanmaken en vragen in de chat daar, ze zijn erg behulpzaam

edit : [quote]Members residing everywhere else in the world can request the funds in their NETELLER Account to be wired directly to their bank account. The processing fees for Member Wire withdrawals are 7 GBP, 12.75 USD, 10.50 EUR, 15 AUD, 1400 JPY, or 550 INR.


denk dat withdraw naar je bank 10,50 per x kost
0 Vind ik leuk's
Zojuist deze boodschap gezien op facebook.

NETELLER is currently subject to a cyber-attack. The type of attack is a denial-of-service (DoS) which means the criminals want to keep you from using the service. Our teams are working hard to resolve the issue. Currently the website is affected, as well as the payment processing system.
All funds are safe in your accounts or with merchants and no personal data is at risk.
We are expecting to return to normal service soon and we apologise for the inconvenience caused.
0 Vind ik leuk's
Wanneer je van Unibet naar je Neteller account hebt laten uitbetalen, is het dan mogelijk om het geld naar een bankrekening van bijvoorbeeld een vriend te sturen? Dus van Neteller naar een andere ING/ABN Amro rekening?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.